فال شمع فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | فال موفقیت امروز سه شنبه

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

فال شمع فردا ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | فال موفقیت امروز سه شنبه
صفحه اقتصاد -

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال متولدین فروردین

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال متولدین اردیبهشت

اتفاقات غیر منتظره ممکن است در طول صبح رخ دهد که باعث شود تمام برنامه های تان را در طول روز تغییر دهد. یک شخص مهمی را ملاقات خواهید کرد که در پروژه کاری که آغاز کرده بودید کمک می کند. از گرفتن تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. احتمالا شب را با آشنایی جدید سپری خواهید کرد.

فال متولدین خرداد

شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

فال متولدین تیر

می توانید یک مشکل مالی که مدتی است شمارا ناراحت کرده است را حل کنید. یک دوست ممکن است فرصتی برای همکاری به شما پیشنهاد دهد. زمان خوبی برای تقویت دوستی ها و همکارانتان است. از این شرایط مطلوب بهره‌مند شوید.

فال متولدین مرداد

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال متولدین شهریور

به دلیل خرج کردن بیش از حد، وسوسه خواهید شد که عشق تان را نصیحت کنید. باید آرام و بیشتر انعطاف پذیر باشید. سعی کنید مثبت باشید و بیشتر از این عصبانی نشوید.

فال متولدین مهر 

احتمالاً امروز احساس می کنید که در رابطه ای گیر افتاده اید که برای شما محدودیت ایجاد کرده است. شما لزوماً ناراحت نیستید، اما احساس می کنید که کاملاً درک نشده اید. شاید بخواهید که در ساختار اصلی رابطه فعلی خود تغییراتی را ایجاد کنید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز قدرت ایجاد آن تحولی که شما به دنبالش هستید را ندارد. دست از تلاش برندارید؛ هر شکست فقط یک تمرین برای پیروزی اصلی است. مِری آن رادماچِر نویسنده می گوید: شهامت همیشه نمی غرّد؛ گاهی همان صدای آرامی است که در پایان روز می گوید که فردا دوباره تلاش خواهم کرد.

فال متولدین آبان

اگر از نظر کاری به اندازه‌ای که حقتان است و سزاوارش هستید به شما احترام و توجه نشود، شاید صدمه ببینید. متأسفانه شما خودتان هم خود را دست انداخته‌اید!! چون که هر روز فکر می‌کنید دیگران باید بیشتر شما را تحسین کنند. به این وسوسه‌ها اهمیت ندهید و وقتتان را به خاطر شهرت و محبوبیت تلف نکنید. فقط کاری را که فکر می‌کنید خوب است انجام بدهید . مطئناً نتیجه کارتان را خواهید دید.

فال متولدین آذر

این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینن.

فال متولدین دی

شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده‌اید،‌ به خاطر اینکه نمی‌دانستید چگونه باید دررابطه‌ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات‌تان سرکشی می‌کنید. لحظه دیگر می‌خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت‌های سخت نیازمند واکنش‌های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی‌کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان‌تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان‌تر می‌کند!

فال متولدین بهمن

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراکه نمی‌توانید در برابر تغییراتی که به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌کنند دلیل اینکه باید انسان کامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فکر تفریح کردن هستید! ماه تاریک برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان کمک می‌کند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

فال متولدین اسفند

مجبور هستید تصمیمات مهمی را در ارتباط با زندگی عشقی خود بگیرید. یک شخص بزرگتر توصیه های مفیدی را به شما ارائه می دهد. ممکن است امروز کارآمد نباشید، اما دوستان و خانواده تان شما را حمایت خواهند کرد. باید از درگیری و بحث اجتناب کنید و کمک یک خانم جوان را قبول کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد