فال شمع فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | در شمع چی دیده می شود؟

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

فال شمع فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | در شمع چی دیده می شود؟
صفحه اقتصاد -

فال شمع هم یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد. برای خواندن فال شمع ما را تا آخر این پست همراهی کنین.

فال متولدین فروردین

اگر در رابطه ای هستید, به قهر و جدایی می رسید و پیوندی که برقرار کرده بودید گسسته می شود.

فال متولدین اردیبهشت

تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید. تردید و نگرانی را از خود دور کنید. همه جوانب را بسنجید تا توفیق یابید.

فال متولدین خرداد

عقل و خرد خود را بکار گیرید. محتاط باشید و سنجیده عمل کنید. مراقب حیله گریهای دشمنان باشید. از حس ششم خود کمک بکیرید و به مشورت با دیگران بپردازید تا کمتر آسیب ببینید.

فال متولدین تیر

به زودی صاحب بچه می شوید. یا یکی از حیوانات خانگی تان بچه می زاید. احتمال یک مسافرت دریایی در پیش دارید که به سرزمینهای دوردست است.

فال متولدین مرداد

بر اثر لجاجت و تندخویب شما جر و بحث شدیدی در زندگیتان رخ می دهد. مواظب حرف زدن خود باشید.

فال متولدین شهریور

فرد متعادل و متکی به نفس و خردمندی هستید که هرچه را آرزو کنید با تمرکز قوای خود به طرف آن حرکت می کنید و به آن می رسید. دیگران نیز به شما اتکا می کنند و از شما کمک می گیرند.

فال متولدین مهر 

خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

فال متولدین آبان

به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

فال متولدین آذر

مراقب رفتارهای مشکوک همسرتان باشید. شاید قصد ازدواج مجدد داشته باشید. باید مواظب آبروی خود باشید وگرنه دچار دردسر می شوید.

فال متولدین دی

با یک دوست قدیمی ملاقات غیر منتظره ای خواهید داشت و به یاد یک عشق قدیمی می افتید. در کار و حرفه خود نیز پیشرفت می کنید و حلوق و مزایای شما افزایش می یابد.

فال متولدین بهمن

دچار درگیرژ و اختلاف می شوید. از دوستان ناموافق دوری کنید. خشم خود را کنترل کنید و کمی خونسرد باشید.

فال متولدین اسفند

شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد