گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از بیمه‌نامه درمان جدید پارسیان

خدمتی متمایز در جهت رفاه حال خانواده‌ها

بیمه‌نامه جدید درمان خانواده پارسیان با توجه به طرح خریداری شده، پوشش‌ها و تعهداتی متفاوت و منطبق بر آیین نامه ۹۹ مصوب شورای عالی بیمه، ارایه کرده است که بیمه شده امکان استفاده از این پوشش‌ها را در مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه پارسیان و مراکز آزاد، بدون محدودیت در انتخاب را خواهد داشت.

خدمتی متمایز در جهت رفاه حال خانواده‌ها
صفحه اقتصاد -

بیمه پارسیان اعلام کرده است که "بیمه درمان خانواده" خود را در پنج طرح جدید با سقف پوشش‌ها و حق بیمه‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان ارایه می‌دهد. طبق اعلام مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه پارسیان، اهمیت بیمه درمان تکمیلی با توجه به افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی و محدودیت‌های بیمه گران پایه در ارایه خدمات، بسیار افزایش داشته و هر روز بر تعداد متقاضیان استفاده از خدمات این بیمه نامه افزوده می‌شود. وجه تمایز بیمه درمان خانواده در مقایسه با بیمه نامه درمان تکمیلی گروهی در ارایه خدمات به خانواده‌ها می‌باشد.

بسیاری از شرکت های بیمه، پوشش درمان را به بیمه گزاران حقوقی ارایه می دهند و صاحبان مشاغل آزاد یا گروه های با تعداد کمتر از ۵۰ نفر، امکان استفاده از این خدمات را ندارند. اما اکنون این امکان را شرکت بیمه پارسیان در قالب «بیمه درمان خانواده» فراهم کرده است.

بیمه-پارسیان

مریم شریفی اصل مدیر بیمه های اشخاص این شرکت درباره مزیت‌های بیمه‌ درمان خانواده پارسیان می‌گوید: «این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای پویا در ارایه خدمات، طرح‌های جدید بیمه درمان خانواده خود را با دارا بودن مشخصه‌هایی از قبیل؛ عدم نیاز به دارا بودن بیمه پایه، دارا بودن حق انتخاب در بین 5 طرح ارایه شده با توجه به نیاز بیمه شده و سقف بودجه ای آن ها، عدم وجود محدودیت در انتخاب مرکز درمانی(طرف قرارداد یا غیر طرف قرارداد)، امکان استفاده از بیش از ۴۰۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در سراسر کشور و تقسیط حق بیمه در هر یک از طرح های درخواستی، دارای مزیت رقابتی موثر می باشد.

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه پارسیان با بیان اینکه بیمه شدگان بیمه های زندگی، امکان برخورداری از تخفیفات ویژه در خرید این بیمه نامه را خواهند داشت، اعلام می نماید این افراد می توانند به یکی از نمایندگی ها و یا شعب سراسر کشور مراجعه نموده و پس از تکمیل پرسشنامه پزشکی و طی مراحل صدور این بیمه نامه، تحت پوشش خدمات بیمه نامه قرار گیرند.

شرکت بیمه پارسیان فعالیت خود را در زمینه بیمه های درمان خانواده از اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در قالب ۸ طرح با پوشش ها و تعهدات مختلف و خاص بیمه گزاران بیمه عمر انفرادی آغاز کرد. طرح های جدید درمان خانواده بیمه پارسیان که از تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، بازنگری شده است دارای 5 طرح می باشد که متقاضی دریافت این خدمات می بایست یک بیمه نامه حوادث انفرادی یا بیمه عمر انفرادی با شرایط اعلام شده نزد شرکت بیمه پارسیان داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان