اختصاصی صفحه اقتصاد

آرامش خاطر با بیمه آتش‌سوزی پارسیان

شرکت بیمه پارسیان، با ارایه پوشش های متنوع در بیمه آتش سوزی، آرامش خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، خسارت و زیان ناشی از وقوع خطرات تحت پوشش بیمه نامه را جبران خواهد نمود.

آرامش خاطر با بیمه آتش‌سوزی پارسیان
صفحه اقتصاد -

بیمه آتش‌سوزی بیمه ای است که به صاحبان ملک، شرکت‌ها، کسب و کارها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا در صورت وقوع آتش‌سوزی، خسارات مالی را جبران و هزینه‌های تعمیر و بازسازی را کاهش دهند. به همین منظور آن‌ها می‌توانند با اطمینان بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهند، زیرا می‌دانند که در صورت وقوع آتش‌سوزی، خسارات مالی تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی شرکت بیمه پارسیان قرار خواهد دارد.

شرکت بیمه پارسیان انواع مختلفی از بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی را برای متقاضیان ارایه کرده تا آن  ها بتوانند با اطمینان خاطر نسبت به نیاز خود، طرح‌های مد نظر را انتخاب نمایند و دیگر نگران خسارات ناشی از بحران‌های مذکور نباشند.

انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی پارسیان

fire-insurance00

    بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه جامع مجتمع های مسکونی، بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی، بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی، بیمه نامه اظهار نامه ای (شناور)، بیمه نامه آتش سوزی طرح آرامش، بیمه نامه آتش سوزی طرح اصناف و بیمه نامه آتش سوزی طرح خانه و خانواده از انواع مختلف این نوع بیمه‌نامه‌ها در شرکت بیمه پارسیان می باشد.

بیمه آتش‌سوزی معمولاً شامل پوشش برای خسارات ناشی از آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، سیل، زلزله و سایر خطرات درخواستی بیمه گزار می باشد که به اشخاص حقیقی و حقوقی امکان می‌دهد تا در برابر خطرات محتمل، محافظت شوند.

بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی، ساختمان و تاسیسات و اثاثیه منزل بیمه‌شدگان را در برابر خطرات آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار می دهد. علاوه بر این متقاضیان می‌توانند خطرات زلزله، سیل، طوفان، ترکیدگی لوله آب، سرقت با شکست حرز، ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف، سقوط هواپیما، آشوب، بلوا، اعتصاب، انفجار ظروف تحت فشار صنعتی و سایر خطرات مندرج در فرم پیشنهاد را به بیمه نامه آتش‌سوزی اضافه کنند.

 همچنین بیمه پارسیان با ارایه پوشش مسئولیت مالی ناشی از آتش سوزی، انفجار و ترکیدگی لوله آب در قبال همسایگان، مسئولیت بیمه‌شدگان را در قبال همسایگان در صورت بروز خطرات فوق تحت پوشش قرار می دهد.

بازار هدف بیمه آتش سوزی طرح اصناف با توجه به سرمایه های آن، مغازه ها، فروشگاه ها، کسب و کارهای خرد با سرمایه و فعالیت های مندرج در فرم پیشنهاد مریوطه می باشد (از ارایه این بیمه نامه به اصناف با سرمایه های قابل ملاحظه خودداری گردد.)

فرآیند صدور بیمه نامه‌های طرح اصناف به نحوی تنظیم گردیده که صدور بیمه آن ها بدون نیاز به اخذ مجوز سیستمی و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. در این طرح پرداخت حق بیمه به صورت نقدی و قسطی امکان پذیر می باشد .

طرح آرامش بیمه آتش سوزی پارسیان که برای موارد مسکونی تهیه شده است مصداقی مهم و بارز برای این‌گونه بیمه‌نامه‌ها می‌باشد. در این طرح، در صورت درخواست بیمه گزار، ساختمان، اثاثیه و خودرو های بیمه گزار در مقابل خطراتی از قبیل آتش سوزی، سیل، زلزله، ترکیدگی لوله آب و ...  تحت پوشش قرار می گیرند.

بیمه نامه خانه و خانواده طرح دیگری از گروه بیمه‌ آتش‌سوزی پارسیان است که علاوه بر خطرات اتش سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله، هزینه های فوت و پزشکی اعضای خانواده و ساکنین را نیز در برابر خطرات بیمه شده تحت پوشش قرار می‌دهد. صدور  بیمه نامه طرح خانه و خانواده همانند بیشتر طرح‌های فناورمحور بیمه پارسیان نیازی به بازدید اولیه ندارد و صدور این بیمه‌نامه نیز بدون اخذ مجوز سیستمی صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است که در طرح‌های بیمه‌نامه‌ آتش‌سوزی اصناف، آرامش، مجتمع‌های مسکونی و خانه و خانواده و...، ارایه بیمه‌نامه برای منازل مسکونی با عمر بیشتر از 40 سال، دارای سازه چوبی و خشت و گلی و بنا نهاده شده در فاصله کمتر از 200 متری رودخانه ها و مسیل ها امکان پذیر نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان