آخرین خبر از مطالبات گندمکاران امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث پرداخت پول گندمکاران خوزستان ۱.۵ همت برای کشاورزان خوزستان واریز شده است که با احتساب واریزی‌های قبلی ۲۱.۵ همت واریز شده است.

آخرین خبر از  مطالبات گندمکاران امروز جمعه  ۱۵ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران اظهار کرد: با پیگیری‌های کمیسیون کشاورزی و جلسات حضوری و تماس‌های تلفنی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد.

وی افزود: در این زمینه مسئولین مربوطه قول دادند ۴۷ همت طلب باقی‌مانده کشاورزان گندمکار را نیز در اولین فرصت پرداخت کنند.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث پرداخت پول گندمکاران خوزستان ۱.۵ همت برای کشاورزان خوزستان واریز شده است که با احتساب واریزی‌های قبلی ۲۱.۵ همت واریز شده است.

سادات ابراهیمی عنوان کرد: باقیمانده مطالبات گندمکاران در خوزستان ۶.۵ همت است که دولت و مسئولان مربوطه باید نسبت به پرداخت مطالبات اقدام کنند.

نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از ابتدای پرداخت وجه خرید تضمینی گندم تاکنون مجموعا ۵۲.۵ همت به کشاورزان پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان