دانلود قسمت سی ام برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ مهمان برنامه سید هادی سجادی + فیلم قسمت ۳۰

با توجه به پخش قسمت سی برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت سی ام برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت سی ام برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ مهمان برنامه سید هادی سجادی + فیلم قسمت ۳۰
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت سی ام زندگی پس از زندگی دانلود قسمت ۳۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

دانلود قسمت ۳۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت: این چرخ گردون

تجربه گر: سید هادی سجادی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc783add

قسمت ۳۰ فصل ۵ زندگی پس از زندگی

سید هادی سجادی بلالمی هستم متولد 1377 از قزوین هستم. 

جناب آقای سید هادی سجادی بلالمی برامون بگید چه اتفاقی افتاد؟

5 صفر 1397 بود من از شهر محمدیه رفتم روستای باورس، یه علامت تازه خریده بودیم. دوستام خریده بودند خواستیم ببینیمش من باهاشون یه همکاری کوچیکی داشتم یه هم نیتی داشتم باهاشون. موقع برگشت تو جاده باورس محمدیه به زیباشهر جاده دو بانده بود.

چه موقعی بود از شبانه روز؟

دم غروب بود و هوا دیگه داشت تاریک می شد و دیگه تاریک شده بود. جاده اسفالت دو طرفه بود و جاده اصلی بود. وقتی داشتم برخورد می کردم به ماشین من راننده موتور بودم من سرم خورد به ماشین، من راننده بودم و یه بنده خدایی هم پشت من نشسته بود که پاش آسیب دید و شکست، آقای ابوالفضل لشگری بودند. پدر و مادرم به من می گفتند کسی رو سوار نکن و خودت هم سوار نشو خیلی تاکید می کردند پدرم مادرم و برادرم ولی من اونشب تصادف کردم اون بنده خدا هم پشت موتورم بود و پاش شکست و شرمنده اش شدیم. وقتی متوجه شدم موتورم می خواد با پژو برخورد کنه فکر خودم و پشت سریم نبودم فکر مال دنیا بودم گفتم ای وای موتورم رو تازه تعمیر کردم وقتی خوردم به ماشین از شدت ضربه نمیدونم هم اختیار تنم رو داشتم یعنی هم از چشمای بدنم می دیدم و هم از بیرون بدنم، از یه ارتفاعی داشتم بدنم رو می دیدم...

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان