دانلود قسمت بیست و ششم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ مهمان برنامه سید امید متقی+ فیلم قسمت ۲۶

با توجه به پخش قسمت بیست و ششم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت بیست و ششم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه 18 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت بیست و ششم برنامه زندگی پس از زندگی شنبه 18 فروردین 1403 مهمان برنامه سید امید متقی+ فیلم قسمت 26
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت بیست و ششم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 26 فصل ۵ زندگی پس از زندگی امروز شنبه 18 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

پخش فصل پنجم این برنامه از 21 اسفند 1402 آغاز شده است. این فصل 31 قسمت بوده و هرروز ساعت 17:00 پخش می شود. ساعات تکرار این برنامه 1 بامداد و 12:30 بعد از ظهر است.

دانلود قسمت 26 فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت: حلالیت

تجربه گر: سید امید متقی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc6637e8

قسمت 26 فصل ۵ زندگی پس از زندگی

سید امید متقی هستم 28 سالمه توی شرکت کار می کنم، بعضی موقع ها با مامانم میرم بازار و هر وقت بیکار باشم میرم طبیعت گردی. چون طبیعت گردی رو دوست دارم و لذت می برم از طبیعت گردی.

جناب آقای سید امید متقی چه اتفاقی افتاد؟

من پارسال 28 دی ماه با دو تا از دوستام داشتم میرفتم نیشابور، ساعت 3 شب بود که من بر اثر خواب آلودگی میخواستم بخورم به گارد ریل . من راننده بودم و خودروی ما پراید بود. دو تا از دوستام رضا محمدی جلو نشسته بود و وهاب جهانبخش هم عقب نشسته بودند. من زمانیکه خوابم گرفته بود و داشتم می خوردم به گاردریل دوستم هول میشه و فرمون رو میگره به طرفی که نخورم بهش. اونجا ماشین واژگون میشه و من از پنجره سمت راننده میفتم پایین و ضربه مغزی می شم جمجمممی شکنه و خونریزی مغزی می کنم . من یک متر مونده بود بخورم زمین چشمام باز میشه و اونجا محکم می خورم زمین و خداروشکر یکی از دوستام با اینکه ماشین چندبار معلق زد سالم بود و می گفت من فقط نفس نفس میزدم ...

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان