دانلود برنامه محفل جمعه ۱۰ فروردین۱۴۰۳ از شبکه سه

یکی از برنامه های زمان افطار تلویزیون کشورمان برنامه محفل می باشد که هر شب از شبکه سه و شبکه قرآن پخش می شود، در اینجا با دانلود برنامه محفل جمعه 10 فروردین 1403 با شما خواهیم بود.

دانلود برنامه محفل جمعه 10 فروردین۱۴۰۳ از شبکه سه
صفحه اقتصاد -

فصل پنجم برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود.

دانلود برنامه محفل جمعه 10 فروردین 

برای مشاهده برنامه روی لینک زیر بزنید:

https://telewebion.com/episode/0xc44a3e4

زمان پخش و تکرار برنامه محفل

ویژه برنامه محفل هر شب در ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷ از شبکه سه سیما و تکرار آن ساعت ۲۳ همان شب از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

محفل

برنامه محفل شبکه ۳

برنامه «محفل» پدیده تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ بود؛ برنامه‌ای که بسیاری از مخاطبان به‌خصوص کودکان و نوجوانان را به حفظ و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد و بسیاری از مسئولان این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه عنوان کردند.

ویژه‌برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل‌توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد و بر همین اساس قرار است که در روزهای ماه رمضان پیش‌رو نیز جزو برنامه‌های صدا و سیما برای این ایام باشد.

عوامل و زمان پخش فصل جدید محفل

برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از سه‌شنبه، بیست‌ودوم اسفند هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد بود و پس از آن نیز ساعت ۲۳ از شبکه قرآن پخش می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان