دانلود قسمت هفدهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه سیدسبحان حسینی نژاد

با توجه به پخش قسمت هفدهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت هفدهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه 8 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت هفدهم برنامه زندگی پس از زندگی چهارشنبه 8 فروردین 1403 / مهمان برنامه سیدسبحان حسینی نژاد
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت هفدهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 17 فصل 5 زندگی پس از زندگی امروز چهارشنبه 8 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت 17 فصل 5 زندگی پس از زندگی

این قسمت : دوباره تولد

تجربه گر: سیدسبحان حسینی نژاد

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc3b5e7c

قسمت 16 فصل 5 زندگی پس از زندگی

سیدسبحان حسینی نژاد هستم اهل مشهد مقدس ، با مادر مهربونم زندگی می کنم و صبح ها اول می رم دست مادرم رو می بوسم. شغلمم گل فروشیه. تا ساعت 2 مغازه برادرم هستم. میام منزل نهار می خورم استراحت می کنم.

جناب آقای سیدسبحان حسینی نژاد چه اتفاقی افتاد؟

شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بود یه سفارش مشتری دیر شده بود ، من چون بزرگترین آرزوم این بود که همیشه سفره مادر پربرکت باشه با کار کردن من، من برای کار همیشه انرژی میذاشتم و از جون و دل کار می کردم تا لبخند مادرم رو ببینم من اونروز با عجله کارم رو انجام دادم و رفتم گل بگیرم تو راه تصادف کردم. سرم ضربه خورد.

با چی؟

با شورلت کامارو ، زدم عقب یه شورلت کامارو . من وسیله نقلیه ام موتور سیکلت بود. خووردم و افتادم زمین. بعد بلند شدم و ایستادم . سرم گیج میرفت بلند شدم خودمو تکون دادم، یه خورده به خودم اومدم صاحب ماشین اومد و گفت چیکار می کنی؟ سر من خورده بود به ماشین و یه خورده فرو رفتگی داشت.

https://telewebion.com/episode/0xc3b1ac7

اونقدر محکم خورده بودی به ماشین که رفته بود تو؟

بله. یعد من رضایت صاحب ماشین رو گرفتم و برگشتم مغازه و به هیچکس چیزی نگفتم. تو راه تنها فکرم این بود که چطور به خانواده ام بگم چه جوری این اتفاق افتاده. از گوشام خون اومد و من یه نوجونی که هیچ اطلاع و دانشی نداره و فقط از زمانیکه چشم باز کرده و فرق چپ و راستش رو تشخیص داده شروع به کار کردن کرده و آرزوش موفقیت و برآورده کردن آرزوهای مادرش بوده این طرز فکر رو داشتم فقط و هیچ اطلاعاتی نداشتم که خون از گوش چرا میاد؟ فکر کردم گوشهام خونی شده و دو تا دستمال گذاشتم تو گوشم و گفتم مادرم نفهمه که نگران بشه و ببینه که خون اومده.

چون 19 ماه رمضون بود افطارم هم رفتم خونه. رفتم در مغازه که برادرم بود مغازه رو بستیم و به سمت خونه اومدیم. من زمانیکه از ماشین خواستم پیاده بشم احساس کرم پاهام لسه ، به برادرم گفتم کمکم کن من یه کم سرم گیج میره . گفت چی شده مگه؟ گفتم یه خورده سرم گیج میره درد دارم. دستم رو گرفت و همراهیم کرد سمت خونه. تنها چیزی که یادم میاد وارد خونه شدم و برادرم منو برد تواتاق روی تخت دراز کشیدم و چشمامو به سختی باز نگه داشته بودم . به خواهرم گفتم سمانه جان بیا این برق رو خاموش کن ، گفت چرا خودت خاموش نمیکنی؟ بهش گفتم خواهش می کنم بیا خاموش کن. خاموش کرد چراغو گفتم درم ببند که درم بست...

انگار اومدن منو برای افطار بیدار کنند در رو باز کردن چراغ رو هم روشن کردند با صحنه ای مواجه شدند پنبه ها از تو گوشم خارج شده خون از گوشام اومده و دست و پاهام جمع شده و مثل بچه های کوچیک خودمو خیس کردم...

زندگی پس از زندگی

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان