دانلود قسمت شانزدهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ / مهمان برنامه سید حجت امیرواقفی

با توجه به پخش قسمت شانزدهم برنامه زندگی پس از زندگی در اینجا دانلود قسمت شانزدهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه 7 فروردین 1403 را آورده ایم که می بینید.

دانلود قسمت شانزدهم برنامه زندگی پس از زندگی سه شنبه 7 فروردین 1403 / مهمان برنامه سید حجت امیرواقفی
صفحه اقتصاد -

با توجه به پخش قسمت شانزدهم زندگی پس از زندگی دانلود قسمت 16 فصل 5 زندگی پس از زندگی امروز سه شنبه 7 فروردین 1403 با اجرای عباس موزون از شبکه چهارم را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار برنامه زندگی پس از زندگی

هرروز ساعت ۱۷ و بازپخش ۱ بامداد و ۱۲:۳۰روز بعد از شبکه چهار سیما و ۸:۳۰ از شبکه قرآن 

دانلود قسمت 16 فصل ۵ زندگی پس از زندگی

این قسمت : فراز آن بیابان

تجربه گر:  سید حجت امیرواقفی

از لینک زیر می توانید از تلوبیون به صورت آنلاین مشاهده نمایید:

https://telewebion.com/episode/0xc36d3b5

قسمت 16 فصل 5 زندگی پس از زندگی

سید حجت امیرواقفی هستم، 47 سال سن دارم دارای دو تا فرزند ، دخترم سیده صبا و پسرم سید محمدرضا، هردوتاشون دانشجوی حقوق هستند. من ساکن تهران هستم و اصالتا اهل نطنز و کارمند دانشگاه. معمولا با نماز صبح و کارهایی که بعد از نماز انجام میشه و تحقیقاتی که دارم و آماده شدن و رفتن به محل کار . محل کار من دانشگاه سعادت اینو دارم که دو تا شهید گمنام داخل دانشگاه داریم که بتونیم عرض ادبی به شهدا بکنیم و بعد کارمون رو شروع کنیم.

من داخل اتاقم یه مقدار گل و گیاه دارم که اینها دوستان من هستند ، صبح وقتی می رسم اول با این گل و گیاهان حال و احوال می کنم و آب میدم بهشون و بعد کارم رو شروع می کنم.

جناب آقای سید حجت امیرواقفی چه اتفاقی افتاد؟

ماه رمضان سال 1395 استن حلب شهر خلسه ما اعزام شدیم به منطقه، شاید دوستانی که تو سوریه بودند اطلاع دارند که ماه رمضان سال 95 یکی از عظیم ترین حمله های داعش و جبه النصره که با هم متحد شده بودند که با هم گسترده ترین عملیاتشون رو انجام بدند حالا شاید ما دیده یا شنیده باشیم که یه جلیقه انتحاری یا یه خودروی انتحاری بود ، ولی اونشب نفربرهای انتحاری میومد نفربر تی ان تی میومد که هر انفجارش تا دو کیلومتر رو خراب می کرد....

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان دکتر عباس موزون برعهده دارد.

دکتر عباس موزون، کارگردان، تهیه کننده، مستندساز، شاعر، نویسنده و مترجم کتب و مقالات با موضوعات مختلف است که علاوه بر داشتن چندین مدرک دانشگاهی مهندسی و مدیریت در زمینه انجام تحقیق و پژوهش‌های علمی نیز تخصص دارد. در حال حاضر نیز کتابی با نام «مکان بی‌ مکانی، زمان بی زمانی» با محوریت تجربه مرگ موقت را در دست تالیف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ندا

    با سلام و عرض ادب
    برنامه اقای موزون بهترین برنامه میباشد یعنی انسان را از خواب غفلت بیدار میکنه و میدونه ک اون طرف خیلی خبر هاست و در بی خبری انسان نباید بسر ببره گر چه فراموشی میاید و همه چیز از بین میرود ولی ای کاش تکرار برنامه در ماهای عادی سال هم بود ک تذکری باشه برای من و امثال من
    جای تشکر فراوان وخسته نباشید ب جناب اقای موزون ک زحمت میکشند ارزو میکنم در پناه خداوند متعال سلامتی و شادی و ارامش و طول عمر با عزت داشته باشید

  • علی علیپور

    خیلی دوست دارم کاش چندسال زودتر این کار انجام میشود تا بيشتر استفاده میکردیم از بزرگی خداوند را از افریده اش

  • حدیث

    سلام و عرض ادب خدمت آقای موزون و همه همراهان برنامه زیبای زندگی پس از زندگی.
    اقای موزون خواستم بگم به اندازه یک پیامبر به ما پیام رسوندی...واقعا ازت ممنونم که قلب ما رو بیدار کردی....قطعا خداوند شما را لایق این مسئولیت خطیر دونسته...با همه قضاوت ها و تهمت ها و غیبت ها و مسخره شدن ها....برایتان اجری عظیم از خداوند منان خواستارم

  • ناشناس

    باسلام،خداراشکرکه به هروسیله ای میخواهدبه بندگانش بفهماندکه بندگانم رادوست دارم و گناه کردنشان رادوست ندارم آقای موزون خداخیرتون بده که به دنبال چنین برنامه زیبایی بودیدانشاالله همه جادرپناه خداباشید.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان