پایان طوفانی نقل و انتقالات پرسپولیس با خرید این ستاره جنجالی | درویش به دنبال این اسطوره

پرسپولیس که در روزهای آغازین نقل و انتقالات با شوک جدایی چندین ستاره‌اش و پیوستن آن‌ها به تیم رقیب مواجه شده بود، در ادامه چندین بازیکن را برای جانشینی بازیکنان سابق جذب کرد، اما طولانی شدن پروسه جذب مدافع چپ و منتفی شدن انتقال مهدی لیموچی، یحیی عطیه، ژولت ناگی و علی قلی‌زاده و… حسابی هواداران این تیم را از مدیریت پرسپولیس عصبانی کرده است.

پایان طوفانی نقل و انتقالات پرسپولیس با خرید این ستاره جنجالی | درویش به دنبال این اسطوره
صفحه اقتصاد -

به نقل از نبض روزانه، پرسپولیس که در روزهای آغازین نقل و انتقالات با شوک جدایی چندین ستاره‌اش و پیوستن آن‌ها به تیم رقیب مواجه شده بود، در ادامه چندین بازیکن را برای جانشینی بازیکنان سابق جذب کرد، اما طولانی شدن پروسه جذب مدافع چپ و منتفی شدن انتقال مهدی لیموچی، یحیی عطیه، ژولت ناگی و علی قلی‌زاده و… حسابی هواداران این تیم را از مدیریت پرسپولیس عصبانی کرده است.

با این حال رضا درویش معتقد است که نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته و تیم خوبی را هم روانه مسابقات کرده‌اند. موضوعی که بسیاری از هواداران این تیم مخالف آن هستند و درویش را مسبب ناکامی پرسپولیس در نقل و انتقالات می‌دانند.

به هر حال نقل و انتقالات پرماجرای سرخ‌ها قرار است با جذب یک بازیکن دیگر به اتمام برسد؛ با اعلام درویش این تیم فقط یک بازیکن دیگر جذب خواهد کرد و سرمربی سرخپوشان برای جذب آخرین بازیکن در این پنجره نام دو بازیکن داخلی و دو گزینه خارجی را به مدیریت پرسپولیس تحویل داده است.

حال باید دید مدیریت پرسپولیس می‌تواند بازیکن جدید و مناسبی در خط حمله جذب کند یا خواسته گاریدو در خصوص جذب یک بازیکن دیگر بی‌نتیجه باقی خواهد ماند.

این در شرایطی است که پرسپولیس درخواست حضور اورونوف در لیست زیر ۲۵ سال را داده و در صورت تایید این موضوع و جذب تنها یک بازیکن، لیست پرسپولیس احتمالا یک سهمیه خالی خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس به دنبال تکمیل پازل؛ یک خرید نهایی برای سرخپوشان

پرسپولیس که در تابستان امسال تغییرات زیادی را تجربه کرده است، در تلاش است تا با یک خرید نهایی، ترکیب تیم را کامل کند. مدیرعامل باشگاه اعلام کرده که تنها یک سهمیه برای جذب بازیکن جدید باقی مانده است. حال باید دید این خرید نهایی می‌تواند به تقویت خط حمله پرسپولیس کمک کند یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد