دانلود مستقیم قسمت ۲۸ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون

سریال غریبه از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد، این سریال در ژانر پلیسی معمایی ساخته شده است، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال غریبه قسمت ۲۸ از شبکه سه را آورده ایم.

دانلود مستقیم قسمت ۲۸ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون
صفحه اقتصاد -

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده درباره جوانی به نام امیرعلی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. امیرعلی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود. در این مطلب با دانلود قسمت بیست و هشتم سریال غریبه از تلوبیون با شما هستیم. این سریال هر شب از شبکه سه منتشر می شود.

دانلود سریال غریبه قسمت ۲۸ از شبکه سه

https://telewebion.com/episode/۰xf۱۳c۷۷a

خلاصه داستان قسمت ۲۸ سریال غریبه

زویا تو شرکت در حال رسیدگی به کارهاست که ناهید میره اونجا و بهش میگه من فکرامو کردم زمینارو واگذار میکنم ولی به یه شرط اونم اینکه به اندازه سهم زمینام سهام شرکت به نامم بخوره زویا لبخند میزنه و میگه خواسته کمی هم نیست! من باید با سینا مشورت کنم ناهید میگه تا فردا وقت دارین همینم به خاطر التماس های مادرته بالاخره مادره دیگه دست به هرکاری واسه بچه اش میزنه زویا جا میخوره و میگه مادرم؟! شب همگی تو خونه آنا جمع شدن و درباره پیشنهاد ناهید حرف میزنن آنا و زویا مخالفن که ضیائی حقو به مادرش میده ولی سینا بهشون میگه من موافقم ولی بهم اعتماد کنین نمیزارم نزدیکمون بشه. فردای آن روز ناهید میره شرکت و بهشون میگه دارین شما ضرر میدین به شرکت اگه من اومدم تو این شرکت خواستم زحمات کاوه از بین نره که انگاری داره میره و ازشون میخواد به کپی از ریز حسابا بهش بدن و یه جلسه با مدیر امور مالی واسش ترتیب بدن سپس رو به زویا میگه چرا تو مدیرعامل نشدی؟ همیشه پدرت میگفت تورو لایق مدیرعاملی این شرکت میدونه و با گفتن این حرفا سعی میکنه میونه زویا و سینارو شکرآب کنه.

ادامه داستان را در اینجا بخوانید. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    می بینم اما خیلی سطحی و ابتدایی است از نویسنده ،کارگزدان و بازیگران میخواهم بیشتر فیلمها پلیسی ومعمایی خارجی ببینند.

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد