پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی محیط زیست

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست را گرامی داشتند

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت روز جهانی محیط زیست
صفحه اقتصاد -

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): برای ما مسأله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، مسأله ای تجملاتی و درجه دو نیست؛ یک مسأله حیاتی است.

بدون شک تحقق توسعۀ پایدار به معنای توسعۀ جوامع با در نظر گرفتن تأمین نیازهای کنونی، بدون لطمه زدن به استعدادها و توانایی های مورد نیاز آینده، نیازمند عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع ارزشمند الهی است؛ نکته ای که در اصل پنجاهم قانون اساسی ‌کشورمان صراحتاً ذکر شده و از آن به عنوان وظیفه ای عمومی یاد شده است.

در این میان، رویکرد شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به عنوان یکی از بزرگترین و برترین مجموعه های صنعتی غرب و شمالغرب کشور در حفاظت از محیط زیست، نوعی مسئولیت ذاتی است که ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات مدیریت و کارکنان این شرکت داشته و همین امر نیز منشا اثرات مثبتی در این حوزه بوده است.

دستاوردهایی که ماحصل در اولویت قرار دادن اصل پیشگیری به جای اصلاح در تمام فعالیت ها و تصمیم گیری ها و تهیه، تدوین و ابلاغ دستورالعمل های کاری در بخش محیط زیست در سطح شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بوده است.

این شرکت سیاست‌های ﮐﻠﯽ حفاظت محیط ‌زیست ابلاغ شده از سوی مقام ﻣﻌﻈﻢ رهبری(مدظله‌العالی) را سرلوحه و خط مشی خود قرار داده و ضمن تولید محصولی پاک مطابق با استانداردهای جهانی، همواره سعی می‌کند به عنوان صنعتی پیشرو در رعایت الزامات محیط زیستی با استفاده از سیستم‌های نوین توسعه فضای سبز، حفاظت از منابع خاک، مدیریت انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، بهینه‌سازی مصرف آب، مدیریت پسماند و از همه مهم‌تر، ایجاد فرهنگ ‌سازمانی در راستای حفاظت از محیط ‌زیست، این موهبت الهی را صیانت و به نسل‌های آینده منتقل کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی محیط زیست از همه همکاران در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه که برای دستیابی به اهداف تعریف شده در چشم انداز شرکت در حفاظت و صیانت از محیط زیست تلاش می‌کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است با توکل و استعانت از خدای متعال و با بهره گیری از توان بالقوه موجود، شاهد تحقق بیش از پیش اهداف توسعه پایدار در مجموعه معظم شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه باشیم.

امیرحسین لطفی لاریجانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد