آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 در محل سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد
صفحه اقتصاد -

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 با حضور ، مهندس سیدجعفر هاشمی مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و مدیرعامل پیشین شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه و دکتر ابوطالب ایتوندی فرماندار و جناب سرهنگ موسوی نیک فرمانده محترم سپاه نبی اکرم شهرستان هرسین و رئیس و اعضای محترم هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در محل سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، در ابتدای این آیین دکتر احد امیری معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و رئیس هیات مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان ابراز داشت: خدای بزرگ را شاکرم که بار دیگر به بنده این توفیق را عنایت فرمود که در استان دلاورمردان ایران زمین توفیق حضور داشته باشم.

ایشان با بیان اینکه صنعت پتروشیمی سهم بسزایی در اقتصاد کشور و تولید ناخالص ملی دارد و خاطرنشان کرد که مدیران ما در مجموعه غدیر و نفت و گاز پارسیان همواره امانت دار ذینفعانشان هستند.

دکتر امیری با بیان برخی از دستاوردهای شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در سال های اخیر اظهار داشت: پتروشیمی کرمانشاه در حوزه بازاریابی و فروش در مقایسه با سایر شرکت های اوره ساز عملکرد مناسب تری داشته و گزارش های آن نیز در کدال قابل مشاهده است.

ایشان همچنین با اشاره به پیشرفت 76 درصدی پروژه فاز دوم پتروشیمی کرمانشاه ابراز داشتند که در مورد پروژه توسعه ای پتروشیمی کرمانشاه هم در بین مجموعه های نفت و گاز پارسیان و حتی غدیر بیشترین پروگرس را گرفتیم.

معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: آنچه که مسلم است این است که توسعه در زنجیره ارزش سیاست اصلی ما در مجموعه سرمایه گذاری غدیر، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و ساتاست و پروژه کریستال ملامین پتروشیمی کرمانشاه نیز در همین راستا تعریف شده و برکات زیادی هم برای سهامداران و هم برای استان و برای کارکنان این مجموعه به دنبال خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با اشاره به انتخاب آقای مهندس هاشمی به عنوان مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان ابراز داشت: بخاطر عملکرد بسیار خوبی که آقای مهندس هاشمی داشتند از طرف مجموعه سهامداران برای مدیریت مجموعه پارسیان کاندیدا شدند و در نهایت با اجماع سهامداران برای این مسئولیت برگزیده شدند و این برای پتروشیمی کرمانشاه و جناب آقای دکتر لطفی بشارت خوبی است که ایشان در جایگاه بالاتری برای مسائل پتروشیمی کرمانشاه اقدام خواهند کرد.

دکتر امیری همچنین با اشاره به همت خوبی که در مجموعه پتروشیمی کرمانشاه وجود دارد تاکید کرد: مسائل مربوط به ناترازی گاز و انرژی و تاثیری که بر سودآوری شرکت های اوره ساز دارد می طلبد که ما تلاش بیشتری از خودمان نشان دهیم.

دکتر امیری در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس حسین صباغ مدیرعامل فقید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خاطرنشان کردند آنچه که ما امروز در اختیار داریم در واقع میراث دار گذشتگانمان هستیم.

ایشان در پایان با اشاره به تجارب و توانمندی های جناب آقای دکتر لطفی و آرزوی توفیق و عاقبت به خیری برای ایشان ابراز داشتند: ما هم در هیات مدیره غدیر، ساتا و پارسیان حتما حمایت خواهیم کرد چرا که این استان حق زیادی بر این کشور و نظام دارد و شایستگی این را دارد که ما در بحث توسعه نیز نگاه ویژه ای به این استان داشته باشیم و ضمن تشکر از مسئولین محترم شهرستان درخواست می نمایم که همه باهم تلاش کنیم این مجموعه اول برای تعالی استان و شهرستان  و بعد هم برای احقاق حقوق سهامداران بتواند به مسیر رشد و تعالی خود ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن رضایی امام جمعه محترم هرسین نیز ضمن تبریک دهه کرامت و تولد امام رضا(ع)  و بیان اینکه عملکرد قوی مهندس هاشمی انتظارات را از جناب آقای دکتر لطفی بالا برده است؛ خاطرنشان کرد: جناب آقای هاشمی یک انسان به تمام معنا در تمام زمینه ها، یک مدیر کاربلد، مردمی و در کنار فعالیت های شاخص و تخصصی در حوزه کاری، در تمام زمینه ها همکاری تامی را با شهرستان داشتند که جای تقدیر و تشکر دارند.

ایشان ابراز داشتند: مسئولیت جدید ایشان در سمت بالاتر از طرفی توفیقی برای ماست که می توان از این ظرفیت برای استان و شهرستان استفاده کرد اما از طرفی ما متاسفیم که اینگونه مدیر لایقی را در کنار خودمان کمتر خواهیم دید.

امام جمعه محترم هرسین همچنین با اشاره به سوابق درخشان جناب آقای دکتر لطفی برای ایشان آرزوی توفیق نموده و ابراز امیدواری کردند که مدیران توانمند می توانند به تحقق شعار سال و بی اثر نمودن تحریم ها کمک بسزایی نمایند.

دکتر ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین نیز با اشاره به اینکه مهندس هاشمی برای همه ما برای منطقه ما و برای کشور ما مایه افتخار، سربلندی و فخر و مباهات هستند؛ خاطرنشان کرد: عملکرد عالی مهندس هاشمی موجب ارتقاء شغلی ایشان گردیده است.

سرهنگ موسوی نیک فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) شهرستان هرسین مهندس هاشمی را مدیری با تفکر جهادی، انقلابی و میدانی خطاب و اقدامات ایشان در حوزه های مختلف مسئولیت های اجتماعی را بسیار حایز اهمیت دانست.

مهندس سیدجعفر هاشمی مدیرعامل فعلی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و مدیرعامل پیشین شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در ادامه این آیین با بیان اینکه ما نزدیک به سه سال خوب و پر فراز و نشیب داشتیم خاطرنشان کرد روزهای خوبی را در کنار هم و با همکاری هم سپری نمودیم و برای مشکلات راه چاره پیدا کردیم.

ایشان با اشاره به اینکه این توفیقات بدون همکاری و همراهی تک تک شما امکانپذیر نبود افزود: من آینده خوبی را برای پتروشیمی کرمانشاه متصورم. و امیدوارم با همکاری با جناب آقای دکتر لطفی که از همکاران بسیار خوب ما در مجموعه گروه و آشنا به صنعت اوره و آمونیاک هستند مسیر توسعه صنعت را جلو ببریم و انشالله به معنای واقعی با تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی و پارک های پتروشیمیایی "صنایع پتروشیمی کرمانشاه" ایجاد کنیم که موجب توسعه استان گردد و همه اینها مستلزم تلاش همه ما و شما در مجموعه های استانی و شهرستانی است.

مهندس هاشمی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امسال سال جهش تولید است با همکاری همه به این معنا که مردم، همه ما محسوب می شویم و مسئولین هم از همین مردم هستند. با مشارکت مسئولین می توانیم تولید را افزایش دهیم و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و انشالله بتوانیم که طرح های توسعه پتروشیمی کرمانشاه را به سرانجام رسانده و موجب افزایش اشتغال، افزایش درآمد شرکت و در نتیجه گردش اقتصادی مطلوب در استان باشیم.

مهندس هاشمی ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص همراهی با شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خواستار ادامه این همکاری با مدیریت جدید این مجموعه شد.

دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در آیین معارفه خود بیان نمود: بیست و یک سال پیش تر در همین حوالی سرباز فرمانده ای بودم که فرزند هرسین بود؛ بی باک، متدین، جسور، انقلابی و جهادی و امروز بعد از بیست و یک سال دوباره سرباز مردم این شهرستان و فرماندهان صنعت و تولید این مرز و بوم شده ام و انشالله با کمک همه عزیزان بتوانم کارنامه قابل قبولی ارائه و در راستای اقدام در جهت منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال 1403 (جهش تولید با مشارکت مردم)، سیاست های مجموعه غدیر، هلدینگ نفت و گاز پاسیان، هیات مدیره محترم و سیاست های تبیین و تدوین شده مجموعه، دستاوردهای ارزشمندی را تقدیم شما و مردم خوب شهرستان هرسین و استان کرمانشاه بنمایم.

در پایان این آیین باشکوه ضمن تکریم جناب آقای مهندس سیدجعفر هاشمی مدیرعامل پیشین شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، جناب آقای دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه معرفی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان