پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس طی پیامی فرا رسیدن روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان و کارشناسان این حوزه، به ویژه تلاشگران عرصه روابط عمومی در صنعت پتروشیمی و خبرنگاران سـخت کوش رســانه های جمعی تبریک گفت.

پیام مدیرعامل پتروشیمی پردیس به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات
صفحه اقتصاد -

متن پیام دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی بدین شرح است:

صاحب نظران و متخصصان علم مدیریت، از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم یاد می کنند، هنری که به مدیریت تعامل و تفاهم میان سازمان و ذینفعان برای تضمین منافع مشترک و اعتماد متقابل میانجامد. به عبارت دیگر روابط عمومی هنر مردمداری است، زیرا تمام تلاش خود را برای تنظیم اهداف و برنامهٔ سازمان با اتکا به اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای در جهت حفظ منافع سازمان و مردم بکار می بندد.

تاریخچه روابط عمومی در ایران با نام صنعت نفت گره خورده است و نخستین روابط عمومی در ایران را شش دهه پیش شرکت ملی نفت بنا نهاد. از این رو می توان گفت مردم مداری و توجه به مسئولیت های اجتماعی از سالیان پیش در تار و پود این صنعت و زیرمجموعه های آن از جمله صنعت ارزش آفرین پتروشیمی نهادینه شده و خیرات و برکات فراوانی برای جامعه و مردم در پی داشته است.

27  اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان و کارشناسان صدیق این حوزه، به ویژه همکاران تلاشگرمان در بخش های روابط عمومی صنعت پتروشیمی و خبرنگاران سـخت کوش رســانه های جمعی که عامل این ارتباط هستند و مسئولیتی بس دشوار و خطیر بردوش دارند صمیمانه تبریک و تهنیت می گوییم و برای همه کسانی که علیرغم کاستی ها و مشکلات در این مسیر تلاش می کنند موفقیت روزافزون آرزو می کنیم.

سیدمحمدرضا میری لواسانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان