در آیین تقدیر از مدرسان باشگاه مدرسان داخلی پردیس مطرح شد:

خودکفایی پتروشیمی پردیس در حوزه آموزش با راه اندازی باشگاه مدرسان داخلی

آیین تقدیر از مدرسان برگزیده باشگاه مدرسان داخلی شرکت پتروشیمی پردیس با حضور جمعی از مدیران مجتمع برگزار شد.

خودکفایی پتروشیمی پردیس در حوزه آموزش با راه اندازی باشگاه مدرسان داخلی
صفحه اقتصاد -

باشگاه مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس از سال 1401 به منظور استفاده از ظرفیت متخصصان و نیروهای توانمند شرکت در فرآیند آموزش با شعار "یاد بگیریم و تسهیم کنیم تا موج ایجاد کنیم" تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس در آیین تقدیر از مدرسان برگزیده باشگاه مدرسان داخلی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای ارتقاء جایگاه باشگاه مدرسان اظهار داشت: در سند چشم انداز پتروشیمی پردیس بر افزایش درآمدهای غیرعملیاتی تأکید شده است و می توان بخشی از این درآمد را با استفاده از ظرفیت باشگاه مدرسان داخلی شرکت در سطح منطقه و کشور محقق نمود.

احسان گودرزی افزود: با یک برنامه ریزی قوی در آینده نزدیک به خودکفایی در حوزه آموزش و مدیریت دانش خواهیم رسید. مدرسانی بسیار قوی داریم که می توانیم در حوزه های مختلف نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح کشور حرف برای گفتن داشته باشیم و گام بلندی برای در راستای تعالی پردیس برداریم.

رئیس برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش پتروشیمی پردیس نیز گفت: سال 1401 بعد از فراخوان اعلام شده 25 نفر از همکاران ما در بخش های مختلف سازمان با طی دوره های آموزشی باشگاه مدرسان داخلی را تشکیل دادند. در سال گذشته مدرسان ما 74 دوره آموزشی تخصصی و عمومی برگزار کردند.

علی مظفری اذعان کرد: پتروشیمی پردیس از شرکت های پیشرو در منطقه برای تشکیل باشگاه مدرسان داخلی است و خیلی از شرکت های منطقه به تازگی به این حوزه ورود کرده اند، با برنامه ریزی صورت گرفته این نهال نوپا ثمرات ارزشمندی برای آینده شرکت به همراه خواهد داشت.

نقشه خوانی صنعتی، ارتعاشات، دوره های فرآیند اوره و آمونیاک، آموزش نرم افزارهای اسپن هایسیس، دوره های HSE مانند پرمیت، رانندگی تدافعی، واکنش در شرایط اضطراری، کار با مواد شیمیایی، اصول تغذیه، کمک های اولیه، دوره معرفی نرم افزارهای تخصصی بهره برداری، دوره بروز رسانی ایزوها، دوره های چهارگانه ICDL، دوره رفتارشناسی براساس مدل جهانی دیسک، دوره حفاظت گفتار، دوره های ماشین آلات دوار و آموزش بخش های ساب استیشن از جمله دوره هایی است که تاکنون با استفاده از ظرفیت باشگاه مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس در شرکت تشکیل شده است.

در این آیین 6 نفر از مدرسان برگزیده باشگاه مدرسان داخلی که در ارزیابی ها امتیازات بیشتری گرفته بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه از سوی دکتر میری لواسانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان