همزمان با افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛

حضور دکتر علی عسکری در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

همزمان با آغاز به کار نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه هیئت همراه با حضور در غرفه گروه و بازدید از شرکت های زیرمجموعه ، با کارشناسان پتروشیمی اروند گفتگو کردند.

حضور دکتر علی عسکری در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس
صفحه اقتصاد -

صبح امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با حضور «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری، شماری از وزرا، دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دیگر مقامات و مسئولین داخلی و خارجی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه و حضور کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند در ایران اکسپو ۲۰۲۴، کانتر بزرگترین تولید کننده زنجیره کلر و پی‌وی‌سی غرب آسیا با استقبال بازدیدکنندگان همراه شده است.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری واحدهای صنعتی ایران در کشورهای مقصد و جذب سرمایه گذاری های خارجی، از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان