راهیان پیشرفت؛ از دانشگاه صنعتی شریف تا پتروشیمی اروند

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با حضور در شرکت پتروشیمی اروند در جریان روند افزایش تولید بزرگترین زنجیره پی‌وی‌سی و کلر غرب آسیا، بومی‌سازی، خودکفایی و جایگاه صنعت پتروشیمی در اقتصاد و شرایط تحریم‌ها قرار گرفتند.

 راهیان پیشرفت؛ از دانشگاه صنعتی شریف تا پتروشیمی اروند
صفحه اقتصاد -

بیش از ۳۰ تن از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف در مقطع تحصیلات تکمیلی با حضور در شرکت پتروشیمی اروند در جریان دست‌آوردها و نقش این شرکت در صنعت پتروشیمی کشور قرار گرفتند و از تجربیات متخصصین شاغل در مجتمع بهره بردند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، در این بازدید گروهی ، دانشجویان پس از بازدید از روند تولید و تجهیزات نصب شده در این پتروشیمی با جمعی از مدیران این مجتمع به گفتگو نشستند و در خلال کسب تجربیات فنی، در جریان آخرین دستاوردهای  کسب شده در بزرگترین زنجیره کلر و پی‌وی‌سی غرب آسیا قرار گرفتند.

روند رو به رشد و افزایش سودآوری و تولید در شرایط تحریم، خودکفایی و بومی سازی تجهیزات و مواد شیمیایی مجتمع و فرآیندهای تخصصی از جمله محورهای گفتگو و پرسش و پاسخ دانشجویان حاضر در شرکت پتروشیمی اروند بود.

گفتنی‌ست، پیش از این نیز گروه‌های دیگری از دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه کشور با حضور در شرکت پتروشیمی اروند، در جریان موفقیت‌های یکی از ایرانی‌ترین صنایع کشور قرار گرفته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان