گام بلند شرکت پتروشیمی خوزستان در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی ایران

شرکت پتروشیمی خوزستان در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با امضا سه تفاهم نامه در حوزه های مختلف حضور خود را آغاز نمود.

گام بلند شرکت پتروشیمی خوزستان در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی ایران
صفحه اقتصاد -

رضا صالح احمدی مدیرعامل شرکت گفت: این شرکت با دست پر در اولین رویداد بین‌المللی پتروکم حضور یافته است و در نظر دارد ۵ قرارداد و ۷ تفاهم نامه با شرکت های دانش بیان به امضا برساند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، وی ادامه داد: رویداد بین‌المللی ایران پتروکم‌ با حضور پررنگ مدیران صنعت پتروشیمی و بانکی، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی می بایست منجر به حمایت تمام قد از تولیدات داخلی شود.

صالح احمدی افزود: شرکت پتروشیمی خوزستان که خود نیز یک شرکت دانش بنیان است و در رسالت این شرکت است که با همکاری سایر شرکت‌های دانش بنیان داخلی تنوع و کیفیت محصولات را افزایش داده تا منجر به جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور در انواع پلی کربنات و اپوکسی رزین شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان تشریح کرد: تفاهم نامه و قراردادهای در حوزه های ابزار دقیق، ماشینری و مکانیک است که با شرکت های توانمند داخلی همچون فولاد‌سازه پارس پرتو، شایان ایمن تجهیز و پترو اویژه توس همکاری می‌کند.

گفتنی‌ست، رویداد بین المللی پتروکم از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی جزیزه کیش در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان