در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، زرین انجام شد؛

تفاهم نامه همکاری شرکت پتروشیمی خوزستان با شرکت پارک‌های پتروشیمی افق خلیج فارس

در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، زرین، تفاهم نامه همکاری بین شرکت پتروشیمی خوزستان با شرکت پارک‌های پتروشیمی افق خلیج فارس صورت گرفت.

تفاهم نامه همکاری شرکت پتروشیمی خوزستان با شرکت پارک‌های پتروشیمی افق خلیج فارس
صفحه اقتصاد -

در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی رنگ، زرین، تفاهم نامه همکاری بین این شرکت با شرکت پارک‌های پتروشیمی افق خلیج فارس صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، رضا صالح احمدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان با پیشنهاد ایجاد پارک های “رزین” و “رنگ و رزین” در یکی از پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس گفت: تجمیع طرح های مشترک در حوزه تولید محصولات پتروشیمیایی، توان چند برابری برای این صنعت ایجاد می کند و می تواند فرصت های تازه برای هر دو مجموعه به ارمغان آورد.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و همکاری‌هایی خوبی که با دانشگاه ها انجام دادیم، شرکت پتروشیمی خوزستان توانست به یک شرکت دانش بنیان تبدیل شود.

احمد شهریاری مدیر عامل شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس تاکید کرد: باید درباره توان بالقوه تولید محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، مبتنی بر مدرن ترین شیوه‌های تحقیق و پژوهش تحقیقات علمی و کامل انجام شود تا تولید محصولات بر آمده از مواد اولیه در اختیار یا تکمیل چرخه تولید محصولات با بازدهی اقتصادی قابل توجه که قابلیت عرضه به مشتریان جهانی دارد، بررسی شود.

شهریاری افزود: با توجه به اینکه ماموریت اصلی تعریف شده برای پارک ها، توسعه صنعت پتروشیمی و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده با تکمیل زنجیره تولید است، باید هم گام آخرین مطالعات جهانی پیش برویم تا کار پربازده علمی و اقتصادی (درون نگر و برون زا) انجام دهیم.

گفتنی‌ست، در این نشست مقرر شد کمیته مشترک بین شرکت پارک های پتروشیمی افق خلیج فارس و شرکت پتروشیمی خوزستان با سه هدف، بررسی کامل زنجیره ارزش آفرین تولید رنگ، رزین، چسب و کامپوزیت مبتنی بر مطالعات شرکت پارک-های پتروشیمیایی افق خلیج فارس با کمک واحد تحقیق و توسعه شرکت پتروشیمی خوزستان، بررسی بازارجهانی و مصرف واحدهای فنل و استن به منظور احداث این واحد در راستای جهت تامین خوراک پایدار برای پارک رنگ، رزین، چسب و کامپوزیت و همچنین پتروشیمی خوزستان و بررسی بازار تکنولوژی و تولید انواع هاردنِر ها وتکمیل زنجیره ارزش ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان