آیا ادارات اصفهان فردا پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی ادارات اصفهان ۲۳ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره آیا ادارات اصفهان فردا پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات اصفهان ۲۳ آذر ماه پرداخته شده است.

آیا ادارات اصفهان فردا پنجشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی ادارات اصفهان ۲۳ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

وضعیت فعالیت ادارات استان اصفهان برای فردا پنجشنبه ۲۳ آذر چگونه خواهد بود؟ با ما همراه باشید. 

گفتنی است تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی ادارات اصفهان فردا پنجشنبه اعلام نشده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های امدادی استان گفت: تا اواخر وقت روز جمعه، بارش باران، در مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد به‌نسبت شدید، کاهش محسوس دما و یخبندان، آلودگی هوا و کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت روز جمعه، بارش باران، در مناطق سردسیر بارش برف، وزش باد به‌نسبت شدید، کاهش محسوس دما و یخبندان، آلودگی هوا و کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود و مناطق تحت تأثیر شامل غرب و جنوب استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه سایر مناطق استان نیز با شدت کمتر تحت تأثیر شرایط جوی مذکور قرار خواهند گرفت، افزود: بارش باران روز پنجشنبه اصفهان را در بر می‌گیرد و با توجه به پیش‌بینی یخبندان و لغزندگی سطح معابر شهری در مناطق غرب، رعایت احتیاط در سفرهای بین شهری، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی و اطمینان از استحکام سازه‌های موقت به‌منظور پیشگیری از رخداد حوادث مورد تاکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری رزمایش و مانور امداد زمستانی با همکاری پلیس راه و دستگاه‌های مربوطه تصریح کرد: طی سال گذشته شاهد بارش برف خوبی در استان بودیم و برخی مناطق مسدود و نیازمند امکانات بود، از همین‌رو تیم‌های امدادی با بهره‌گیری از تجارب سال گذشته برای فصل زمستان سال جاری آماده هستند.

وی ادامه داد: حدود ۴۵۰۰ نفر در طرح زمستانی شرکت خواهند داشت و پایگاه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط متشکل از بیش از ۸۰۰ دهیاری، ۱۱۴ شهرداری، ۲۰۰ پایگاه اورژانس، ۴۵ پایگاه هلال‌احمر و ۶۳ راهدارخانه با همراهی عوامل امدادی شرکت نفت، امداد خودرو، آتش‌نشانی، تیم‌های هواشناسی و عوامل شرکت‌های آب، برق و گاز نسبت به ارائه خدمات امدادی اقدام خواهند کرد.

شیشه‌فروش گفت: تأمین پایدار گاز و برق در طول فصل زمستان، انبار شدن شن و نمک مناسب در راهدارخانه‌ها، تقویت پایگاه‌های هلال‌احمر و اورژانس و بازسازی و نوسازی ماشین‌آلات راهداری از اقدامات انجام شده به‌منظور آمادگی دستگاه‌های مربوطه جهت ارائه خدمات به شهروندان به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های امداد زمستانی برای قبل، حین و بعد از بارش اضافه کرد: تشکیل ستاد مدیریت بحران شهر به‌منظور داشتن آمادگی لازم برای ارائه خدمات به شهروندان مورد توجه خواهد بود و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر زودهنگام بودن بارش‌ها محقق نشد و در طول ماه‌های مهر و آبان شاهد وقوع بارش نبودیم، اما امید است که زمستان پربارشی داشته باشیم و تمام دستگاه‌های امدادی استان در حالت آماده‌باش آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی تصریح کرد: مناطقی که سال گذشته دچار آب‌گرفتگی شده بود شناسایی و مقرر شد که دستگاه‌های مربوطه جهت پیشگیری از آب‌گرفتگی در سطح جاده‌ها و پل‌ها اقدام کنند، پل‌هایی نیز شناسایی شده است که فاقد توان آب‌گذاری هستند و اصلاح این پل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

شیشه‌فروش با اشاره به شناسایی مقاطع آسیب‌پذیر در روستاها توسط دهیاری‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها ادامه داد: سال گذشته تیم‌های امدادی استان نسبت به اعزام ماشین‌آلات به استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و لرستان به منظور امدادرسانی در پی سیلاب و بارش برف اقدام کردند و انتظار می‌رود سازمان‌های کشوری مربوطه متناسب با وظایف استان در جهت تقویت ماشین‌آلات، به‌روزرسانی و تقویت نوسازی ناوگان امدادی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان