آیا ادارات فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی ادارات ۱۹ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره آیا ادارات فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی ادارات ۱۹ آذر ماه پرداخته شده است.

آیا ادارات فردا یکشنبه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی ادارات ۱۹ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

وضعیت فعالیت مدارس، دانشگاه ها و ادارات استان ها برای فردا یکشنبه ۱۹ آذر چگونه خواهد بود؟، با ما همراه باشید. 

گفتنی است تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی ادارات استان ها اعلام نشده است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و تشدید سامانه بارشی در روز چهارشنبه خبر داد.

صادق ضیائیان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین و البرز، ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

وی افزود: روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام حاکم خواهد بود و روز دوشنبه در گیلان، شرق مازندران و مناطقی از شمال غرب، بارش باران و وزش باد، همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۳۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند، تصریح کرد: روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور، ابرناکی و رگبار باران در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران و غرب سواحل دریای خزر، آغاز می‌شود و در مناطق سردسیر و مرتفع، بارش به صورت برف خواهد بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه سامانه بارشی ضمن تشدید، به جنوب غرب و مناطقی از مرکز کشور نیز کشیده می‌شود، همچنین از روز یکشنبه تا اوایل شب سه‌شنبه در شهرهای صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و هوا آلوده، با بیشینه ۱۰ و کمینه یک درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و هوا آلوده، با بیشینه ۲۲ و کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد