مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان ۲۴ آبان

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان 24 آبان
صفحه اقتصاد -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا فردا چهارشنبه ۲۴ آبان مدارس و دانشگاه‌های اصفهان دایر است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با ارائه گزارش سازمان هواشناسی در کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مبنی بر هشدار سطح زرد و پیش بینی کارشناسان مبنی برکاهش غلظت آلاینده‌ها در ساعات پیش رو، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های استان در روز چهارشنبه ۲۴ آبان را عادی اعلام کرد.

وی افزود: بدین ترتیب محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان نیز به حالت قبل باز می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه اعمالی که به افزایش سطح آلاینده‌های جوی منجر شود همچنان ممنوع است، تصریح کرد: با نظارت و پایش دستگاه‌های مسئول، متخلفان اِعمال قانون خواهند شد.

وزش باد و بارش‌های رگباری به کمک هوای آلوده اصفهان می‌آیند

رئیس پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار، شرایط کاهش غلظت آلاینده‌ها و همچنین شرایط افزایش ابر، وزش باد و بارش رگباری در مناطق غربی استان مهیا می‌شود.

لیلا امینی، رئیس پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جوی پایدار تا اوایل  روز چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری  گاهی وزش بادملایم  و در مناطق مرکزی و صنعتی استان غبارآلود پیش‌بینی می‌شود.

امینی بیان کرد: با توجه به پایداری جو و انباشت غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا تا اواسط روز چهارشنبه به ویژه در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی (در برخی ساعات در حد ناسالم برای عموم) پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار، شرایط کاهش غلظت آلاینده‌ها و همچنین شرایط افزایش ابر، وزش باد و بارش رگباری در مناطق غربی استان مهیا می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۴ و کمینه فردا صبح ۵ درجه و بویین میاندشت با صفر درجه و خوروبیابانک با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    من دو تا بچه مدرسه ای دارم
    به نظر من سلامت بچه ها از درس مهم تره کسی که بخواد درس بخونه تو خونه از این فرصت تعطیلی هم برای درس خوندن استفاده میکنه اما کسی که نخواد بخونه اگر مدرسه ها شبانه روز هن باز باشه نمیخونه پس بهتره به فکر سلامت همگان باشیم

  • نگین عمادی

    خواهش می کنم تعطیل کنید ماهم نفس می خوایم

  • ناشناس

    کار مون به ‌جا کشیده برای جان خودمون باید به اینا التماس کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان