مدارس تهران چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس تهران چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

از بعد از ظهر امروز تا روز چهارشنبه (۱۶ تا ۱۷ آبان‌ماه) در نواحی غربی و جنوب غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک یا نفوذ گردوغبار از استان‌های همجوار غربی و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شرقی افزایش ابر و مه، گاهی رگبار و رعد و برق و در مناطق بالا دست بارش برف مورد انتظار است.

طی امروز افزایش نسبی دما، روز چهارشنبه کاهش دما و روز جمعه افزایش دما در بیشتر نواحی استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۷ آبان‌ماه) کمی‌ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۱۸ آبان‌ماه) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

احتمال تعطیلی مدارس تهران

بنابر آخرین توصیه کارشناسان کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی باید از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک به‌طور طولانی‌مدت در فضای باز پرهیز کنند. همچنین استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل نیز برای این افراد توصیه نشده است. با این وجود، تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس تهران برای چهارشنبه ۱۷ آبان ماه نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان