آیا مدارس زاهدان فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره آیا مدارس زاهدان فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

آیا مدارس زاهدان فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۶۳ آسیب دیده سیل و آبگرفتگی یک روستای زاهدان در شبانه روز گذشته خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی اظهارکرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل و آبگرفتگی روز گذشته در استان امدادرسانی به ۶۳ نفر در قالب ۱۱ خانوار توسط ۳۷ امدادگر این جمعیت انجام شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶ نفر در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و اقلامی از قبیل چادر امدادی، موکت، پتو، نایلون و سبدهای غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ۹۵ کیلوگرم نایلون، چهارتخته پتو و ۲ تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان سیل زاهدان ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از ۴۳ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان در شبانه روز گذشته گزارش باران مخابره شد.

محسن حیدری افزود: تا اواخر وقت چهارشنبه در نیمه شمالی، ارتفاعات جنوبی استان شرایط برای رشد ابر، رگبار، رعد و برق، وزش تندباد و بارش تگرگ مهیاست لذا آبگرفتگی معابر،سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی دور از انتظار نیست.

گفتنی است تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس زاهدان فردا چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان