مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در پی پایداری نسبی هوا و یا عدم وزش باد قابل ملاحظه از شنبه تا سه‌شنبه افزایش آلاینده‌های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در نیمه جنوبی تهران، به‌ویژه پیشوا، قدس، ری، شهریار، قرچک، ملارد، ورامین، پاکدشت، اسلامشهر پیش‌بینی می‌شود.

کاهش ترددهای غیر ضروری به ویژه برای کودکان و سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک به طور طولانی مدت در فضای باز، استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل، مدیریت منابع آلاینده ثابت و متحرک توصیه می‌شود.

بعضی از مدارس مناطق ایران به خاطر آلودگی هوا، برخی شهرها به علت گرد و غبار و دیگر شهرها نیز به دلیل سرما پارسال گهگاهی تعطیل و یا به صورت آموزش مجازی برگزار می شدند.

صدور هشدار زرد رنگ از سوی اداره هواشناسی استان تهران به ویژه برای مناطق جنوبی احتمال تعطیلی مدارس تهران را برای فردا یکشنبه 14 آبان ماه به همراه دارد.

احتمال تعطیلی مدارس تهران

بنابر آخرین توصیه کارشناسان کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی باید از فعالیت‌های ورزشی و پرتحرک به‌طور طولانی‌مدت در فضای باز پرهیز کنند. همچنین استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل نیز برای این افراد توصیه نشده است. با این وجود، تا این لحظه خبری از تعطیلی مدارس تهران نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    تعطیل کنید ما نمی توانیم نفس بکشم جان ما جان شما است تورو خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان