مدارس زاهدان دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد درباره تعطیلی مدارس زاهدان امروز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ مطلبی را آماده کرده ایم.

مدارس زاهدان دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟
صفحه اقتصاد -

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: به دلیل فعالیت سامانه بارشی که در برخی ساعات با رگبار و آذرخش، تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمالی، مرکزی و غرب استان، همراه خواهد بود، مدارس ابتدایی نوبت صبح زاهدان تعطیل شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خبر تعطیلی مدارس زاهدان به علت بارندگی صحت ندارد.

مجید محبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بعد از مدت ها شاهد بارش رحمت الهی هستیم و بر اساس گزارش هواشناسی بارندگی ها تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در زاهدان ۷.۲میلیمتر بوده است.

وی افزود: هم اکنون در حال بازدید از مناطق مختلف مانند همت آباد و جام جم هستیم و معابر برخی از مناطق دچار آب گرفتگی شده اما تمامی مدارس در تمامی مقاطع شهرستان زاهدان دایر است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبر منتشر شده در برخی از گروه‌ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی شیفت صبح مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی صحت ندارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تمندان با ۱۵ میلی متر پربارش ترین ایستگاه هواشناسی استان در شبانه روز گذشته شد.

محسن حیدری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از هفت ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده که در این بین از کوشه ۱۳.۵، بهارآباد ۵، لادیز۱.۵ و تمندان ۱۵ میلی متر باران گزارش شده است.

وی افزود: برای امروز در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و نوار غربی سیستان و بلوچستان شرایط برای رشد ابر، رگبار، رعد و برق، وزش تندباد و بارش تگرگ مهیاست و با کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم داشت.

مدارس شهر زاهدان تعطیل نیست!

خبر تعطیلی مدارس شهر زاهدان در نوبت صبح شهروندان زاهدانی را به دردسر انداخت و سرگردانشان کرد!

البته دانش آموزان برخی مدارس شهر زاهدان در هنگام مراجعه با در بسته مدرسه مواجه شدند و مجدد به خانه بازگشتند.

مجید محبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: خبر منتشر شده در برخی از گروه‌ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی به هیچ عنوان صحت ندارد.

مجید محبی در ادامه افزود: تمامی مدارس شهر زاهدان روز دوشنبه مورخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در همه مقاطع تحصیلی دایر می‌باشد.

لازم به توضیح است که در اطلاعیه ای که لحظاتی قبل توسط اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان منتشر شد آمده است که مرجع رسمی اعلام تعطیلی مدارس در مواقع ضروری، روابط عمومی استانداری می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان