وضعیت آب و هوا گیلان فردا سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲ | گیلانی ها بخوانند

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا گیلان فردا سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲ پرداخته شده است.

وضعیت آب و هوا گیلان فردا سه شنبه ۴ مهر ماه ۱۴٠۲  | گیلانی ها بخوانند
صفحه اقتصاد -

نقشه‌های هواشناسی گیلان نشانگر ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز دوشنبه و کاهش دما d حداکثر تا ۶ درجه سلسیوس در این استان است.

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: با ورود تدریجی توده هوای ناپایدار و سامانه بارشی از عصر امروز آسمان استان تا اواخر هفته جاری بارانی می شود که در این ارتباط هشدار سطح زرد صادر شده‌است.

آرش نبی‌زاده اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی به تناوب بارندگی، گاه رگباری و شدید، وزش باد گاهی شدید توام با مه آلودگی، رعد و برق، احتمال تگرگ و کاهش دما به طور متوسط سه تا ۶ درجه در مناطق مختلف گیلان پیش بینی شده‌است.

وی خاطر نشان کرد: شدت بارندگی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مناطق مختلف گیلان پیش‌بینی شده اما هشدار سطح زرد هواشناسی تا پنجشنبه هفته جاری صادر شده‌است.

کارشناس هواشناسی استان گیلان در ادامه با توجه به احتمال آبگرفتگی منطقه‌ای، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی از مردم خواست تا احتیاط لازم در این ارتباط داشته باشند.

وی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته «ازبرم» سیاهکل با ۲۹ درجه سلسیوس گرمترین و جیرنده با ۱۱ درجه خنک‌ترین مناطق استان گیلان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت ۷۰ درصد است.

آسمان گیلان در اغلب مناطق استان از صبح امروز "دوشنبه" ابری تا نیمه ابری است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد