آخرین خبر امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲ از احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس

در این خبر به توضیحاتی درباره آخرین خبر امروز 7 شهریور 1402 از احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس پرداخته شده است.

آخرین خبر امروز 7 شهریور 1402 از احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس
صفحه اقتصاد -

رییس پلیس راه البرز بابیان اینکه احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی بویژه درجاده کرج - چالوس متصور است،‌گفت: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش تندباد همراه با گردوخاک و بارش باران و آذرخش در این استان، مسافران در حاشیه جاده کرج - چالوس توقف نکنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز سه شنبه در افزود: مسافران باتوجه به این شرایط ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری ، قبل از سفر از وضعیت راه ها بویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

به گفته کرمی پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر اعلام کرده بود که وزش تندباد همراه با گرد وخاک ، بارش باران و آذرخش را برای ۲ روز آینده برای استان پیش بینی می شود.

"آرش بهاروند احمدی "گفت: تحلیل الگوهای پیشیابی حاکی از ناپایداری جوی از امروز سه شنبه تا فردا چهارشنبه در استان البرز است .

وی ادامه داد: در این مدت با گذر موج ناپایدار از منطقه، وزش باد شدید و گرد وخاک و پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت : کاهش محسوس دما تا پایان هفته جاری در استان البرز شاهد خواهیم بود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد