برگزاری اولین جلسه عملیات زمستانی ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام

نخستین جلسه عملیات زمستانی 1402 فرودگاه بین المللی پیام روز یکشنبه، بیست و یکم آبان ماه برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه عملیات زمستانی ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام
صفحه اقتصاد -

مجتبی شمس نژاد معاون امور فرودگاهی و هوانوردی فرودگاه بین المللی پیام در این جلسه عنوان کرد: با توجه به ارزیابی و ترافیک شرایط ترمینال پیام می بایست سناریو های لازم تدوین و در مانور عملیات زمستانی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، مهدی فراهانی مدیرکل عملیات فرودگاهی نیز در این جلسه ، ضمن اعلام گزارشی از وضعیت ماشین‌آلات برف روبی برای اجرای مانور برف روبی در محوطه ایر ساید تاکید کرد و بیان داشت: نیازهای این اداره برای اجرای عملیات زمستانی احصا و با اداره پشتیبانی هماهنگی لازم بعمل آمده است.

همچنین در ادامه جلسه ضمن بازخوانی دستورالعمل عملیات زمستانی که توسط واحد ایمنی تدوین و توسط مدیرعامل پیام ابلاغ شده است، بر لزوم تدوین دستورالعمل اجرایی، روش‌های انجام کار و نحوه تعامل با دیگر قسمت‌ها توسط هر یک از واحدهای درگیر در عملیات زمستانی تاکید شد.

گفتنی است در این جلسه مدیران کل هر دو معاونت و روسای ادارات و معاون هوانوردی اداره کل حراست و نماینده اداره پشتیبانی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل و رییس اداره ایمنى و استاندارد فرودگاهى و نماینده سازمان هواشناسی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان