رییس و اعضای شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شد

رییس، دبیر و اعضاء شورای فرهنگی ، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و اقامه نماز منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شدند.

رییس و اعضای شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شد
صفحه اقتصاد -

طی احکامی جداگانه از سوی هادی اصلان زاده معاون وزیر و رییس شورای فرهنگی اقامه نماز، امر به معرف و نهی از منکر و عفاف و حجاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس، دبیر و اعضا این شورا در پیام منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، بر اساس این حکم مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به عنوان رییس شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به امور فرهنگی در دستگاه‌های دولتی و لزوم ترویج فضایل دینی و اخلاقی و حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، در راستای گسترش بیش از پیش مسایل فرهنگی، به موجب این حکم جنابعالی به سمت" رییس شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب" منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب می شوید.

همچنین در احکامی جداگانه، محمود مهرعلی نیا به عنوان دبیر شورا ، ابوالفضل نجفی، علیرضا خسروی، سید مهدی جعفری، عبدالرضا مسگری و مهدی پور نجاتی به عنوان اعضای این شورا معرفی شدند.

گفتنی است، حجت الاسلام مهدی مظلوم نیز در حکمی جداگانه به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز و سید صائم بها به عنوان کارشناس ستاد اقامه نماز منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام منصوب شدند.

لازم به ذکر است، این احکام امروز یکشنبه چهاردهم آبان ماه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام جابر قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اعضاء شورای فرهنگی، امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب پیام اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان