فراخوان انتخاب نام جدید شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام منتشر شد

فراخوان انتخاب نام جدید شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام در قالب مسابقه و با دریافت ایده از سوی ذینفعان شرکت منتشر شد.

فراخوان انتخاب نام جدید شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام منتشر شد
صفحه اقتصاد -

شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات پیام در نظر دارد همسو با ماموریت‌ها، اهداف و چشم انداز خود نسبت به انتخاب نام جدید شرکت از طریق برگزاری فراخوان به شکل مسابقه و با دریافت ایده از سوی ذینفعان شرکت اقدام نماید.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، علاقمندان برای شرکت در این فراخوان با توجه به ماموریت و چشم‌اندازهای شرکت خدمات هوایی پیام، باید نسبت به انتخاب نام جدید خود اقدام کرده و به لحاظ معنایی نام پیشنهادی با ماموریت و چشم اندازها در ارتباط باشد.

بر اساس این گزارش، ایجاد زیرساخت و استقرار واحدهای تولیدی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد زیرساخت ارائه خدمات لجستیکی، انبارداری و تجاری، استقرار مراکز داده کشور، ارایه خدمات فرودگاهی به پروازهای داخلی و بین المللی( مسافری، آموزشی، حمل بارتجاری و پستی)، ایجاد بستر مراکز تعمیر و نگهداری وسایل پرندهMRO)، پشتیبانی و حمایت از بومی سازی و توسعه تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد بستر صادرات کالاهای آی.سی.تی و دانش بنیان از مهم ترین ماموریت های شرکت خدمات هوایی پیام است که در انتخاب نام پیشنهادی جدید شرکت باید لحاظ شود.

همچنین تحقق قطب اقتصاد دیجیتال کشور، کسب جایگاه سومین فرودگاه باری منطقه و بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری وسایل پرنده در افق 1407 از مهم‌ترین چشم‌انداز این شرکت است.

لازم به ذکر است، تبدیل شدن پیام به بزرگترین منطقه تولید و تجارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور، تحقق یک درصد از سهم تولید ناخالص داخلی کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام و تبدیل فرودگاه پیام به هاب پستی و بار هوایی تجاری کشور از مهمترین اهداف کلان شرکت خدمات هوایی پیام است که در انتخاب نام جدید این شرکت باید لحاظ شود.

علاقمندان برای مشارکت در این فراخوان، می‌توانند نسبت به اعلام و ارسال نام پیشنهادی خود از طریق پیامک به شماره 30001285 اقدام نمایند.

همچنین در این زمینه جوایز ارزنده‌ای برای تقدیم به 3 پیشنهاد دهنده منتخب در نظر گرفته شده است که اهدا خواهد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان