ایران بروکر / 16 فروردین - 728x90

حرفهای جنجالی معصومه ابتکار درباره سقوط بالگرد رئیسی چه بود؟

معصومه ابتکار گفته بود سقوط بالگرد رئیسی شرایط را خیلی تغییر داد، شاید می‌توانیم بگوییم که آن انسداد را باز کرد.

حرفهای جنجالی معصومه ابتکار درباره سقوط بالگرد رئیسی چه بود؟
صفحه اقتصاد -

استاندار کردستان در پاسخ به توهین معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در دولت ‌های هفتم، هشتم و یازدهم به شهید رییسی، گفت: شما شناخته شده تر از آنید که سخنان توهین آمیزتان نسبت به رییس جمهور شهید چیزی از عظمت ایشان بکاهد.

اسماعیل زارعی کوشا روز جمعه در توییتی نوشت: اما نشان دادید که انسان می تواند در مسیر انحراف و تاریکی چنان به حضیض گمراهی سقوط کند که اینگونه اعتقادات مردم را مورد استخرا قرار داده و تشعشع آفتاب را انکار کند.

معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در دولت‌های خاتمی و روحانی با اشاره به وجود شرایط انسداد و مشکلات دولت رئیسی گفت «نه راه پیش داشتیم و نه راه پس». او افزود سقوط بالگرد رئیسی شرایط را «خیلی تغییر داد، شاید می‌توانیم بگوییم که آن انسداد را باز کرد» و راهی به خاطر صندوق رای باز شد.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    خدا بدترین و خوارت ین نوع مرگ را به آه دل مردم داغدار ایران نصیبت کند، ابتکار
    قوة قضائیه رسیدگی فوری و قوی مطالبه ما ملت ایران است.

  • جواد

    خانم ابتکار با توجه به عملکردش در دولت دورانی و توهین به شهید منافق تشریف دارند
    قوه قضاییه لطفا رسیدگی شود

  • ناشناس

    ای ملت بزرگ ایران! شما وظیفه‌اتان و قدرشناسی‌تان را در تشییع پیکرهای شهدای خدمت، به رخ همه کشیدید.
    کاری به اراجیف ابلهان از خدا بی‌خبر نداشته باشید. این از خدا بی‌خبران هستند که دل رهبرمان را برای این که خدمات شهید رئیسی را کتمان می‌کردند سوزاندند.
    این غارتگران نفتی هستند که در دولت شهید رئیسی فرصت دزدی نفتی و بنزینی ازشان گرفته شد و حالا دارند عقده‌گشایی می‌کنند. این زنک نامرد اگر ذرّه‌ای شعور داشت نمک روی زخم‌های دل ما نمی‌ریخت که به خداوندی خدا قسم هنوز که هنوز است در فراق خادم‌الرّضا و خادم کشور گریانیم و باورمان نمی‌شود. اگر ذرّ‌ه‌ای شرف داشت این‌قدر بی‌حیایی نمی‌کرد. اگر ذرّه‌ای تعصّب داشت لااقل به پیام نوه‌ی امام در فراق شهید رئیسی پشت پا نمی‌زد.ده‌ها هزار زن و کودک در غزه زیر بمباران عصبی و وحشیانه اربابان این زن نانجیب و پرمدعا زیر آوارها رفتند و ککش نگزید و حالا در مرگ مهسا دارد اشک تمساح می‌ریزد. نفرین ابدی و لعنت خداوند قهّار که نصیب آن زنک فاحشه‌ی خونخوار جنایتکار باند رجبی شد نصیب تو هم بشود تا با این نیش‌هایت دل ما را بیشتر ریش نکنی.

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان