انشا درباره روز پرستاری و ویژگی های پرستار خوب

با فرارسیدن روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) بازار تبریکات و قدردانی به اشخاص شاغل در رشته پرستاری داغ می شود، ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان در ادامه شما نیز می توانید با ایده گرفتن از انشاها و متن های آماده شده بهترین انشا و متن درباره شغل پرستاری و روز پرستار بنویسید و به این عزیزان تقدیم کنید.

انشا درباره روز پرستاری و ویژگی های پرستار خوب
صفحه اقتصاد -

تنها دانش آموزان نیستند که می توانند از متن های زیبا برای قدردانی از پرستاران انشا بنویسند شما نیز می توانید با گرفتن ایده از این متون از پرستاران زندگی خود قدردانی نمایید در ادامه با انشاهایی درباره پرستاران بیشر آشنا خواهید شد.

انشادر مورد پرستار فداکار برای همه دانش آموزان ادبی و زیبا

مقدمه انشا در مورد شغل پرستاری

از رشته های زیر شاخه پزشکی پرستاری می باشد، کسانی که این رشته را انتخاب می کنند باید به تمام مسائل آن واقف باشند، آنها با گذراندن تحصیلات خود پرستارانی خواهند شد که به داشتن روحیه ای قوی همراه با فداکاری و ایثار زیاد احتیاج دارد. بودن در مکانی که دائم با بیماری و درد همراه است و روزانه کسانی را می بینند که با حال ناخوششان حوصله خود را نیز ندارند و این پرستاران هستند که با درک و ایثارشان به آنها حال و روحیه ای خوب هدیه می کنند.

بدنه انشا

و حال من با تصمیمی که گرفته ام می خواهم رشته پرستاری را انتخاب کنم و در آینده پرستاری باشم که همه بیماران از من خاطرات خوبی داشته باشند، من می دانم که راه سختی را در پیش خواهم داشت ، من باید علاوه بر دانش پزشکی، رازدار بیماران باشم از دانستن نوع بیماری آنها سوءاستفاده نکنم، در رسیدگی به آنها فرز و چالاک باشم، بهداشت فردی و عمومی را کاملا رعایت کنم ، فداکار باشم و از خودگذشتگی کنم، خوش اخلاق و خوش برخورد باشم و هرگز مسائل شخصی ام را با مسائل کاری ترکیب نکنم. به بیماران آرامش بدهم و دقت عمل داشته باشم. حواس پرتی در این شغل ممنوع است زیرا که با یک اشتباه کوچک امکان دارد مشکل بزرگی ایجاد شود و جان بیمار به خطر بیفتد.

این احتمال وجود دارد که همراهان بیمار از حضور در بیمارستان کلافه و خسته باشند پرستاران باید آنها را به آرامش و امید دعوت کنند. پرستاران باید همچون الگوی خود حضرت زینب(س) صبر و استقامت را سرلوحه شغلشان کنند و همواره از ایشان مدد جویند و از دست دادن بیماران با حال وخیم نباید در روحیه آنها تاثیر منفی بگذارد. خلاصه که پرستاران به همین دلیل در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند و در روز ولادت حضرت زینب(س) از آنها تقدیر می شود.  

نتیجه گیری در مورد شغل پرستاری

با دانستن تمام مسئولیت هایی که پرستاران در شغلشان دارند از حالا با دیده ای دیگر به آنها و جایگاهشان نگاه می کنم و اگر روزی پرستاری را ببینم که خسته است به او حق می دهم و من با تمام اینها دوست دارم در آینده مانند پرستاران فداکار و خستگی ناپذیر باشم، می دانم که راه سخت و طاقت فرسایی در پیش دارم اما من تلاشم را خواهم کرد به امید خدا‌.

4

شماره 2:

انشا در مورد یک پرستار خوب چه ویژگی هایی دارد

مقدمه انشا در مورد پرستار فداکار

پرستاری تنها خاص زنان نیست و مردان زیادی نیز در این شغل مشغول به کار می باشند، اما از آنجایی که زنان صبور و لطیف تر هستند در جایگاه خود که پرستاری است بسیار خوش درخشیده اند، همانطور که در دنیای اسلام حضرت زینب از اولین پرستاران بوده و در جهان نیز نام فلورانس نایتینگل در کمک به رزمندگان مجروح به عنوان بهترین پرستاران آمده است.

بدنه انشا 

پرستاران معنای واقعی ایثارگری را به نمایش می گذارند.آنها پیش از انتخاب این حرفه به سختی های آن واقف می باشند، آنها قهرمانانی هستند که باید در تمام لحظات حال بیمار خود را درک کنند. یک پرستار خوب علاوه بر کمک کردن به بیمار که از لحاظ جسمی بیماری خود را پشت سر بگذراند از لحاظ روحی نیز کمک حال او باید باشد، هنگام خواب مراقب آرامش محیط بیمارستان باشد، اگر بیماری ممنوعیت غذایی داشت هرگز مقابل او مشغول به خوردن نشود، اگر بیماری او را محرم اسرارش می داند راز او را به دیگران در میان نگذارد ، گاهی بیماری با درد و دل کردن آرام می شود و با دردهای خود بیشتر کنار می آید. پرستار فداکار از خواب خود می زند تا به بیمارش رسیدگی کند و با او مهربان است او باید آرام باشد تا بتواند بیماران و همراه ها را آرام کند، بدنی قوی داشته باشد تا از پس سختی ها برآید، سختی ها و سنگینی کار پرستاران کم نیستند، همچنین از نظر روانی تائید شده باشند. خوش صحبت، با صبر و حوصله، با معلومات و آگاهی مشعول این حرفه باشند.

 

آنها در طول سالهای مختلف از خودگذشتگی های زیادی داشتند، آنها هم در زمان های رخداد سیل ، زلزله به کمک مردم مجروح آمدند، هم در دوران جنگ به مجروحان جنگی کمک رساندند و هم در دوران کرونا خود را مدافع سلامت دیدند و از بیماران کرونایی مراقبت می کردند.

نتیجه گیری انشا در مورد پرستار فداکار

همانطور که آنها از دقایق پرارزش خود برای پرستاری بیماران می گذرند خوب است که ما نیز در هنگام مراجعت به آنها با روی گشاده سخن بگوییم، آنها مسئول بیماری ما نیستند. ما می توانیم در برابر این همه ایثار پرستاران در روز پرستار قدردان آنها باشیم و با پیام و یا یک شاخه گل خستگی را از تن آنها دور کنیم و یادمان باشد که تنها در روز پرستار به یاد آنها نباشیم و بلکه هر روز می تواند روز آنها باشد.

بعضی از فرشتگان خدا به شکل انسان روی زمین حضور دارند به نظر من پرستار ها یکی از آن ها هستند.

2

شماره ۳

انشا درباره پرستاران فرشتگان زمینی

آن ها با لباس سپید شان در سخت ترین روز های هر کدام از ما که روز بیماری است و در آن شرایط ممکن است حتی نزدیک ترین افراد خانواده نیز نتوانند کنار مان باشند از ما مراقبت می کنند تا حال بهتری داشته باشیم.

این فرشتگان زمینی با این که شغل بسیار سختی دارند اما می دانند لبخند شان تا چه اندازه می تواند باعث آرامش بیمار شود به همین خاطر در هیچ شرایطی لبخند دوست داشتنی شان را فراموش نمی کنند و هر بار که بالای سر بیمار حاضر می شوند با خبر های امید بخش انگیزه ی بیمار برای مبارزه با بیماری را چند برابر می کنند.

 

ممکن است گاهی بیمار بی طاقت شده و آن ها را با کلام یا کاری آزار دهد اما بیش تر پرستاران برای این لحظات آمادگی دارند و سعی می کنند تا با کلام محبت آمیز ناراحتی بیمار را بر طرف کنند.

 

حقوقی که پرستاران می گیرند در مقابل ایثار و فداکاری آن ها بسیار نا چیز است و حتی گوشه ای از زحمات آن ها هم به وسیله ی این حقوق قابل جبران نیست، آن ها به دنبال پاداش بیش تری هستند که از طرف خداوند برای شان در نظر گرفته شده است.

 

شغل پرستاری یعنی عشق ورزیدن به تمامی انسان ها، آن ها عشق خود را بی دریغ نثار دیگران می کنند و در پایان کار با خستگی به خانه می روند.

با هر بیماری که روبرو می شوند یک انسان جدید به زندگی شان اضافه می شود انسانی که درد ها و غم هایش می تواند آن ها را بسیار تحت تاثیر قرار دهد پس آن ها باید از روحیه و توانایی ویژه ای بر خوردار باشند تا نه تنها خود شان با ناراحتی بیمار ناراحت و غمگین نشوند بلکه به بیمار کمک کنند تا او کمی از درد ها و مشکلات خود را به دست فراموشی سپرده و روحیه ای قوی داشته باشد.

 

یادمان باشد که از پرستار ها به خاطر تمام زحماتی که می کشند سپاسگزاری کنیم و اگر کسی را در خانواده داریم که شغل پرستاری را انتخاب کرده به او یاد آور شویم که چقدر کارش ارزشمند و گران بهاست.

1

شماره ۴

انشا در مورد پرستار به زبان انگلیسی

important as a major operation by a surgeon.

 

توجه دائم توسط یک پرستار خوب ممکن است به اندازه یک عمل جراحی توسط جراح حاذق مهم باشد. 

 

“Every time you smile at someone, it is an action of love, a gift to that person, a beautiful thing.”

 

هر بار که به کسی لبخند بزنید، این عمل عشق است، هدیه ای به آن شخص، یک چیز زیبا. "

 

Most of the important things in the world have been accomplished by people who have kept on trying when there seemed to be no hope at all.”

 

بسیاری از چیزهای مهم در جهان توسط افرادی بدست آمده که همواره تلاش کرده اند حتی زمانی که هیچ امیدی به انجام آن نداشتند. 

 

“I am only one; but still I am one. I cannot do everything; but still I can do something. And because I cannot do everything, I will not refuse to do the something that I can do.”

 

"من تنها یکی هستم؛ اما هنوز هم یکی هستم من نمی توانم همه چیز را انجام دهم اما هنوز هم می توانم کاری انجام دهم. و چون من نمی توانم همه چیز را انجام دهم، نمی خواهم از انجام کاری که می توان انجام دهم سر باز بزنم. "

 

They may FORGET your name, but they will NEVER FORGET how you made them feel.

 

بیماران ممکن است نام پرستار را فراموش کنند، اما آن ها هرگز فراموش نخواهند کرد که پرستار چه حسی به آن ها منتقل کرده است.

 

The character of the Nurses is as important as the knowledge she possesses.

 

شخصیت پرستاران به اندازه دانش او دارای اهمیت است.

 

Sometimes I inspire my patients; more often they inspire me. 

 

گاهی اوقات من الهام بخش بیمارانم هستم و گاهی اوقات آن ها الهام بخش من.

 

Nursing is one of the Fine Arts: I had almost said the finest of Fine Arts.

 

پرستاری یکی از هنرهای زیبا است: تقریبا یکی از بهترین هنرهای زیبا.

 

Nurses don’t wait until October to celebrate “Make a Difference Day”. They make a difference every day!

 

پرستاران نباید تا ماه اکتبر برای جشن گرفتن روز پرستار صبر کنند "آن ها باید روز دیگری را باید جشن بگیرند".چرا که آنها هر روز تغییری در زندگی دیگران ایجاد می کنند!

 

A Nurse dispenses comfort, compassion, and caring without even a prescription. Nurses are the heart of healthcare. Nurses are the hospitality of the hospital. 

 

یک پرستار بدون هیچ نسخه ای راحتی، شفقت و مراقبت ارائه می دهد. پرستاران قلب بهداشت و درمان هستند. پرستاران میزبانان مهمان نواز بیمارستان هستند.

 

To do what nobody else will do, a way that nobody else can do in spite of all we go through; that is to be a NURSE.

 

انجام کاری که هیچ کس دیگری انجام نخواهد داد، به گونه ای که هیچ کس دیگر نمیتواند انجام دهد، میسر نیست به جز به دست یک پرستار.

 

I’m not telling you it’s going to be easy, I am telling you it’s going to be worth it. 

 

من به شما نمی گویم که پرستار بودن آسان خواهد بود، من به شما می گویم که شغل پرستاری ارزش دارد.

 

Our job as Nurses is to cushion the sorrow and celebrate the job, every day, while we are “just doing our jobs”. 

 

کار ما به عنوان یک پرستار این است که شریک غم ها باشیم و در حالیکه فقط «کار خود را انجام می دهیم» هر روز شغل‌مان را جشن بگیریم. 

 

Save one life you’re a hero. Save 100 lives you’re a Nurse.

 

اگر زندگی یک نفر را نجات دهی قهرمان هستی اگر زندگی صد نفر را نجات دهی پرستار هستی.

 

If love can’t cure it, Nurses can. 

 

اگر عشق نتواند درمان کند، پرستار می تواند.

 

Nurse may not be angels but they are the next best thing!

 

حتی اگر پرستاران فرشته نباشند حتماً همکار فرشته ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد