فال شمع فردا دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲

در این پست از صفحه اقتصاد درباره فال شمع فردا دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ مطلبی را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید!

فال شمع فردا دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد (مانند فال تاروت، فال قهوه یا فال حافظ). بنابراین نباید واژه فال را با طالع بینی اشتباه گرفت پس واژه‌هایی مانند فال چینی، فال مصری، فال شخصی اشتباه می‌باشد.

فال شمع فردا متولدین فروردین

شکر خدا را به جای آور که لطف او شامل حال تو خواهد شد و به هرچه می‌خواهی، می‌رسی. در کار و تجارت، سربلندی و موفقیت از آن تو خواهد شد. زمان بسیار باارزش است. از تک تک دقایق عمرت استفاده کن. به کارهای بیهوده مشغول نشو. به زودی شک و تردید از وجودت خارج می‌شود و راه صحیح برایت مشخص می‌گردد. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود، کمی‌سریع تر تصمیم گیری کن.

فال شمع فردا متولدین اردیبهشت

امیدت را برای رسیدن به مراد دلت از دست مده، زیرا که زمان وصال یار بسیار نزدیک است. هنگامی که به مال و ثروتی دست یافتی، قانع باش و حق دیگران را ضایع مکن، چرا که خداوند با قناعتگران است. همیشه توکل بر خدا داشته باش و تردید را از دلت بیرون کن. کمک کردن به دیگران می‌تواند یکی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودت زندگی نکن و از کمک کردن به دیگران غافل نشو.

فال شمع فردا متولدین خرداد

مژده باد که پس از صبر و بردباری، به وصال یار خواهی رسید و دنیا و هر چه در آن است، به کام تو خواهد شد. همراهانِ دوره سختی را در این ایام خوش و نیکو فراموش مکن. به زودی تمام کینه‌ها از بین رفته و دشمنی‌ها به دوستی تبدیل می‌شوند. بالاخره کسی پیدا می‌شود که حرف تو را درک کند. درهای رحمت خداوند همواره باز است، پس رابطه‌ات را با او بیشتر کن. از دوستانت رنجش به دل راه مده. در مرکز توجه قرار خواهی گرفت.

فال شمع فردا متولدین تیر

مدتی به دنبال یار و همدمی مهربان می‌گشتی و اکنون به این نتیجه رسیده‌ای که محرم اسرار نداری و خودت به تنهایی باید گلیمت را از آب بیرون بکشی. عهد و پیمانی را که بسته‌ای، به جای بیاور و به آن وفادار باش. حریم و خط قرمز خودت را مشخص کن، وگرنه آبرویت در خطر می‌افتد. بهترین دل، دلی روشن و صاف و زلال است. عشق و محبت را در دلت نهادینه کن تا لکه سیاهی درون آن نفوذ نکند. مهربانی و محبت تو شهره عام و خاص می‌گردد.

فال شمع فردا متولدین مرداد

راهی دشوار را آغاز نموده‌ای و امیدواری با تلاش به نتیجه دلخواهت برسی. عمر عزیز را در راه خواسته‌های دست نیافتنی تباه نکن. دوستانی ریاکار در اطرافت وجود دارند که باعث دلسردی تو شده‌اند، از آنها دوری کن. اگر صداقت داشته باشی و ریاکاری را رها کنی، به هدف خود می‌رسی. اخلاص و ایمان، بهترین سرمایه انسان است. گاهی فکر می‌کنی همه تلاش‌هایت بیهوده بوده است. بدبینی و تردید را از خود دور کن. به خداوند توکل کن.

فال شمع فردا متولدین شهریور

انسانی وفادار هستی و در هیچ شرایطی حاضر به شکستن عهد و پیمان خود نیستی. تا هر زمان که نیاز باشد، به پای معشوق خواهی نشست و هر خطری را به جان می‌خری. شاد باش که تیر همه رقیبان و حسودان به خطا رفته است. وصال به معشوق، پاداش این همه وفاداری و فداکاری تو برای محبوب است. بیماری‌ات به زودی شفا پیدا می‌کند. به خدا توکل نما که از غم رهایی یافته و به حاجاتت می‌رسی. جاه و مقام این دنیا در برابر عشق جایگاهی ندارد.

فال شمع فردا دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲

فال شمع فردا متولدین مهر

از برخی کارهای گذشته‌ات پشیمان هستی. ناامید مباش که بالاخره تلاش‌های تو نتیجه خواهد داد و به مقصود خود می‌رسی. بهره بردن از تجارب دیگران یکی از راه‌های رسیدن به سرمنزل مقصود است. با دوستان مشورت کن و به سخنان دشمنان و افراد نادان گوش نده. دوست و دشمن را بشناس. عقل و تدبیر را در همه جا به کار ببند تا نادم و پشیمان نشوی. سحرخیز بودن و رفق و مدارا با مردم، دو خصلت اخلاقی نیکوست که در تو وجود دارد.

فال شمع فردا آبان

عده‌ای قصد منحرف کردن تو را از مسیری که در آن قدم گذاشته‌ای، دارند. هر بار با سرزنش کردنت و عاقبت بی‌سرانجام خواندن کار، تو را ناامید می‌کنند. خودت هم بر سر دوراهی مانده‌ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی‌کند. کارهایت را به خدا بسپار. او بر همه چیز واقف است، همه چیز را درست می‌کند و التیام دهنده دل پر از درد توست. اگر برخی خواستند سر از کار تو دربیاورند، تو راز خودت را از دیگران بپوشان.

فال شمع فردا متولدین آذر

این روزها همچون بهار زندگی توست که همه شرایط برای شادمانی فراهم است. اکنون تا جایی که در توان داری، اتفاقات پیش آمده را سخت مگیر و همراه دوستانت خوش باش. غم‌ها و ناراحتی‌ها را از دل بیرون کن و به فکر شادی و شادمانی زندگی باش. اگر عاقل باشی، می‌توانی غم‌ها را به شادی تبدیل کنی. حتی اگر در اطرافت هیچ حمایت‌کننده‌ای نداشته باشی، تو دست از تلاش برای رسیدن به مقصود برندار. 

فال شمع فردا متولدین دی

تجربه‌های زیادی در زندگی باید به دست بیاوری. کمی صبر و تحملت را افزایش بده و با دیدن ناملایمتی‌ها مایوس مشو. بدان که هیچ کاری بدون رنج و تلاش به مقصود نمی‌رسد. با انسان‌های باتجربه و دانا مشورت کن. به زودی به مراد خود می‌رسی، اگر صبر کنی و زودرنج و ترسو نباشی. بد نیست یک سفر کوتاه آخر هفته و یا اگر وقت و پول کافی برای این کار را داری، سفری نسبتا طولانی مدت را در برنامه خود قرار دهی.

فال شمع فردا متولدین بهمن

هیچ خواسته‌ای بدون تلاش و زحمت به دست نمی‌آید. در سایه سعی و تلاش، به مراد دلت خواهی رسید. بهتر است از دوستان خیرخواه کمک بطلبی تا به کمک آنها به هدف خود نائل شوی. به زودی به نتیجه می‌رسی. خداوند بزرگ به تو آنقدر که لازم است، نعمت بخشیده، نباید طمع‌ورزی کنی. برای نیتی که داری، به خوبی چاره‌اندیشی کن و برای انجام آن عجله به خرج مده، زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگی‌های بیشتری دارد.

فال شمع فردا متولدین اسفند

حادثه‌ای بسیار عجیب اتفاق می‌افتد که همه چیز را عوض می‌کند. به آنچه هدفت است می‌رسی، به شرط آنکه زرنگ باشی. کسی به دیدارت می‌آید و از غم رهایت می‌کند. به دیدار دوستانت برو و از این طریق دل و جانت را تازه ساز. در راه رسیدن به هدف، تنبلی را کنار بگذار که توشه تو برای رسیدن به مسیر، زرنگ بودن و سرعت است. سکوت کن و به صدای درونت گوش بده. باید خودت را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌ ات می افتد، آماده کنی.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد