پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ | کدام استان ها بارانی می شود؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

صفحه اقتصاد -

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای برخی از مناطق شمال غربی کشور از احتمال سیلاب و ران آب در این مناطق خبر داد. 

بارندگی ها در نوار شمالی کشور تا هفته آینده ادامه دارد

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد امروز در برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات مرکزی البرز و برای فردا در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان، و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و گردو خاک، رخ خواهد داد.

همچنین برای شمالی آذربایجان شرقی و غربی هشدار سطح نارنجی صادر شده است. در این مناطق رگبار شدید باران، رعد و برق، احتمال تگرگ، وزش باد شدید و در نواحی مستعد گردوخاک پیش بینی شده است.

توصیه شده مردم در این مناطق از هرگونه تردد غیر ضروری و توقف در حاشیه روخانه‌ها و مسیل‌ها، و از اسکان و بر پا کردن چادر‌های مسافرتی در بستر و حاشیه رودخانه و مسیل‌ها، خودداری کنند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در این مناطق احتمال طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیلها، صاعقه، آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روان آب و سیلاب وجود دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد