پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳ | هوا فردا چگونه خواهد شد؟

در این خبر به پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا فردا پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳ | هوا فردا چگونه خواهد شد؟
صفحه اقتصاد -

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. همچنین در شهرهای پُرجمعیت کرج، تهران، اصفهان و اراک، افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

امروز؛ جوی آرام در اغلب نقاط کشور/آلودگی هوا در برخی کلانشهرها

سازمان هواشناسی برای امروز در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط واقع در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی کرد.

برپایه این گزارش، فردا (پنجشنبه) در برخی نقاط شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد و در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

جمعه و شنبه با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش همراه با کاهش نسبی دما در غرب مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت.

طی روزهای جمعه و شنبه در برخی نقاط غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و با خیزش گردوخاک رخ می دهد.

یکشنبه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف همراه با کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت. در این روز در کل نوار شمالی کشور وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

قابل ذکر است طی روزهای پنجشنبه و جمعه، افزایش وزش باد در عراق سبب خیزش گردوخاک و نفوذ آن به نوار غربی کشور و دامنه های جنوبی البرز می شود.

طی روزهای جمعه و شنبه، غرب دریای خزر و یکشنبه کل دریا مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۲۸ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

پیشنهاد سردبیر

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد