وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا دوشنبه 23 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا کرمانشاه فردا دوشنبه 23 مرداد ماه 1402
صفحه اقتصاد -

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با تضعیف شرایط پایدار حاکم برای هوای منطقه، دمای هوای استان از فردا، دوشنبه به تدریج خنک خواهد شد.

سعید قاسمی اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته، به دلیل تضعیف تدریجی سامانه پایدار حاکم در منطقه، متوسط دمای هوا در سطح استان، به آرامی روندی رو به کاهش خواهد داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: پیش بینی می شود دمای هوا در ۲ روز پایانی هفته، نسبت به امروز (یکشنبه) بین سه تا پنج درجه در نقاط مختلف استان کاهش یابد.

قاسمی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته حمیل با ۱۳ درجه و خسروی با ۴۹ درجه بالای صفر به ترتیب خنکترین و گرمترین مناطق استان بودند.

وی ادامه داد: در همین مدت دمای هوای در کرمانشاه نیز بین ۱۹ و ۴۱ درجه بالای صفر در نوسان بود.

در حال حاضر در سطح استان ۱۲ ایستگاه سینوپتیک، یک ایستگاه فرودگاهی و جوبالا، ۱۲ ایستگاه خودکار، یک ایستگاه تحقیقات کشاورزی، ۹۲ ایستگاه باران سنجی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، یک ایستگاه رادار هواشناسی، ۱۶ ایستگاه تبخیر سنجی و ۱۰ تشعشع سنجی دیجیتال در حال فعالیت است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد