پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ | خوزستان مه آلود می شود

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا یکشنبه 22 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

پیش بینی وضعیت آب و هوا خوزستان فردا یکشنبه 22 مرداد ماه 1402 | خوزستان مه آلود می شود
صفحه اقتصاد -

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش رطوبت و وقوع پدیده مه تا اواخر هفته بر استان حاکم است.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: تا آخر هفته تداوم حضور جریانات جنوبی و افزایش رطوبت با شدت و ضعف و همچنین مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا اواخر وقت امروز با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری، احتمال رگبارو رعد و برق پراکنده و وزش تندباد لحظه‌ای به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط استان به ویژه در ارتفاعات شرقی و شمال شرقی استان وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: بررسی نقشه.های پیش‌یابی تا روز دوشنبه استقرار توده هوای گرم و وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در مناطق جنوبی،غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان را نشان می‌دهد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۵۰.۴ و ایذه با ۲۳.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۳۰.۶ و حداکثر ۴۹.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر در چند هفته اخیر چندین هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرده است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • پارسوماش

    درجه هوای خوزستان کلا خیلی هوشمند عمل میکنه هیجوقت بالاتراز چهل ونه نمیره که مبادا ادارها تعطیل بشن حداقل پانزده درجه همیشه پایین تراعلام میکنن میدونم سانسور میشه فقط خواستم بگم دورغ بسه دیگه

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد