وضعیت آب و هوا بوشهر فردا شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا بوشهر فردا شنبه 21 مرداد ماه 1402 پرداخته شده است. 

وضعیت آب و هوا بوشهر فردا شنبه 21 مرداد ماه 1402
صفحه اقتصاد -

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری جوی در این استان تا فردا شنبه تداوم دارد.

پیام مساعدی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد این ناپایداری بیشتر در برخی نقاط استان و بویژه نوار شرقی و مناطق جنوبی استان رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: این ناپایداری با رشد ابر و به صورت رعدوبرق، وزش باد همراه با گردوخاک و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی روزهای آینده غبار محلی، گاهی وزش باد، شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شرقی و نواحی جنوبی استان با افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۰۴:۴۹ و جزر ساعت ۱۳:۳۱ خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد