مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس ارومیه چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس ارومیه چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود. 

مدارس آذربایجان غربی فردا تعطیل است؟ آیا مدارس ارومیه فردا تعطیل می شود؟ تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا سه شنبه حقیقت دارد؟ 

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: هوای استان با خروج سامانه بارشی از منطقه در ۲۴ ساعت گذشته تا چهار درجه سانتی گراد کاهش یافت.

مهدی کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شبانه روز گذشته چالدران با منفی هشت درجه سانتی گراد سردترین و نقده با مثبت ۱۲ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر آذربایجان غربی ثبت شده است؛ دمای ارومیه نیز بین منفی ۶ و مثبت ۹ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

وی اظهار کرد: دمای مناطق مختلف آذربایجان غربی از فردا چهارشنبه به روال عادی خود برمی گردد ولی مه صبحگاهی و وزش ملایم باد در استان پیش بینی می شود.

آذربایجان غربی در هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد بارش برف و باران بود، این بارندگی ها در جنوب استان چشمگیرتر بود و موجب شد تا بیش از ۱۴۳ میلیمتر بارندگی در شهرستان پیرانشهر به ثبت برسد.

علاوه بر پیرانشهر در شهرستان سردشت ۱۱۰ میلی‌متر، مهاباد ۷۷، نقده ۴۲، تکاب ۲۹، بوکان ۲۸ و ارومیه ۲۴ میلی متر بارندگی طی این مدت ثبت شد.

بارش برف نیز در نقاط کوهستانی و مرتفع استان باعث خوشحالی کشاورزان و شهروندان شد که در برخی مناطق در روستاهای مرزی طبق گزارشهای غیر رسمی حتی تا یک متر ارتفاع نیز برای آن تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

آذربایجان غربی استانی کوهستانی با آب و هوای سرد است که سالانه ۴۵۰ میلیمتر بارندگی به شکل برف و باران به ثبت می رسد.​

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان