آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس برخی از مناطق اردبیل غیرحضوری شد

 رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل ۳روز متوالی در پی بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر طی ۳ روز متوالی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

آموزش‌وپرورش اردبیل اعلام کرد: به‌دلیل سرمای هوا فردا تمام مدارس شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر غیرحضوری است.

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال سقوط بهمن در محدوده کوه‌های سبلان و باغرو در پی بارش سنگین برف ۲ روز گذشته هشدار داد.

در این اطلاعیه که روز دوشنبه از سوی اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل منتشر شد ، آمده است: به دلیل انباشت سنگین برف در محدوده سبلان و باغرو، وقوع بهمن در دامنه‌های این کوهستان‌ها دور از انتظار نیست و از این رو توجه به هشدار سطح زرد شماره ۷۱ (در خصوص کولاک برف و وقوع بهمن) مرکز پیش‌بینی این اداره‌کل توصیه می‌گردد.

در بخشی از این اطلاعیه افزوده شده است: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی شرایط جوی استان اردبیل تا روز چهارشنبه، ۲۷ دی‌ماه پایدار توام با افزایش نسبی دما در طول روز خواهد بود اما همچنان در ساعت‌های پایانی شب و آغازین روز برودت هوا و یخبندان در بیشتر مناطق به‌ویژه مرکز و جنوب استان قابل توجه بوده و بر مصرف بهینه حامل‌های انرژی تاکید می‌شود.

هواشناسی اردبیل: سقوط بهمن در کوه‌های سبلان و باغرو محتمل است

با توجه به وقوع یخبندان انجام اقدام‌های پیشگیرانه و تمهیدهای لازم از جمله احتیاط در رفت و آمدهای شهری و جاده‌ای، کنترل دما و رطوبت گلخانه‌ها و دامداری‌ها، حفاظت از تجهیزات آبیاری تحت فشار و ماشین‌آلات کشاورزی، محافظت از لوله‌های آب و گاز و بازدید ضدیخ خودروها در این اطلاعیه توصیه شده است.

همچنین در این اطلاعیه بیان شده است: مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل در بازه زمانی مورد اشاره تحت تاثیر جریانات جنوبی بوده و وزش باد گاهی تند پیش‌بینی می‌شود و با توجه به انباشت برف رخداد کولاک برف، رانده شدن برف به سطح جاده و در پی آن لغزندگی سطح جاده‌ها در برخی مسیرها محتمل است.

بر اساس گزارش این اطلاعیه، روز پنجشنبه (۲۸ دی‌ماه) با تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آن، در کنار کاهش دما بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد و در برخی نواحی نوار شرقی استان اردبیل بارش پراکنده احتمال می‌رود.

بنابر اعلام اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطره وضع هوا اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل، این وضعیت جوی تا پیش از ظهر جمعه (۲۹ دی‌ماه) در استان تداوم خواهد داشت و به تدریج با کاهش ابرناکی دوباره بر دمای هوا در طول روز افزوده خواهد شد.

آسمان اردبیل در حاضر صاف تا کمی ابری و دمای هوا سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان