مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز چهارشنبه اعلام نشده است. 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کلانشهر مشهد از ابتدای دی ماه کنونی، میزبان بارش برف نبوده است و طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، تا پایان این ماه نیز در این کلانشهر برفی نخواهد بارید.

زهرا عنایتی افزود: هر چند در دی ماه کنونی بارش برف در برخی مناطق شمالی و برخی از شهرستان ها به ثبت رسید اما کلانشهر مشهد باتوجه به وضعیت جوی، بارش برفی را در نخستین ماه زمستان سال ۱۴۰۲ ثبت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین دمای روزانه این کلانشهر تا اواخر هفته کنونی روند افزایشی خواهد داشت و پس از آن در روز جمعه از دمای هوا کاسته می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های پراکنده و افزایش نسبی وزش باد نیز از دیگر پدیده های غالب در استان است که با شدت و ضعف، مناطق شمالی و شرقی را فرا خواهد گرفت.

عنایتی افزود: طی شبانه روز گذشته، کلات با منفی یک و مه ولات با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی یک تا ۱۱ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۰ درجه سلسیوس است که بنا بر پیش بینی ها، بین منفی یک و ۱۱ درجه در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان