مدارس خوزستان و اهواز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اهواز سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اهواز سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان روز سه شنبه اعلام نشده است. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با فعال بودن سامانه بارشی در برخی مناطق استان و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تداوم تاثیرات این سامانه تا اواخر امروز (دوشنبه) است.

وی افزود: این سامانه سبب وقوع رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شرقی و ارتفاعات و به صورت پراکنده در باقی مناطق استان می‌شود.

سبزه‌زاری اظهار کرد: این سامانه همچنین سبب وزش بادهای متوسط تا شدید و گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز سه‌شنبه هفته جاری وقوع پدیده مه یا مه رقیق در برخی از نقاط استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شمال خلیج فارس تا اواسط هفته جاری مواج است، افزود: طی امروز برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران و رعد و برق در برخی مناطق استان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان