مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران فردا سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تهران فردا سه شنبه اعلام نشده است. 

براساس اعلام استانداری تهران، با وجود افزایش آلاینده‌های هوا و قرمز شدن کیفیت هوای تهران، طبق اعلام استانداری تهران برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران امروز - دوشنبه هجدهم دی_ در دستور کار نیست، در صورت استمرار آلودگی هوا و نیاز به اتخاذ تصمیم برای غیرحضوری شدن مدارس، دستورات لازم را تدارک می‌بینیم و مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

تا به این لحظه تمام مقاطع تحصیلی کلانشهر و شهرهای استان تهران فردا _سه شنبه نوزدهم دی_ دایر است و فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری انجام خواهد شد.

در حال حاضر هوای قرچک با شاخص ۱۵۶، باقرشهر با شاخص ۱۸۲، اسلامشهر با شاخص ۱۵۴ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم هستند، همچنین شاخص آلودگی هوا در لواسان با قرار گرفتن روی ۱۱۲، پاکدشت ۱۲۴، پیشوا ۱۱۱، ورامین ۱۲۵، شهریار ۱۲۳ و ملارد ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کلانشهر تهران نیز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۶ در وضعیت قرمز آلودگی و ناسالم برای عموم است.

پیش بینی های هواشناسی خبری از بارش برف در تهران برای روزهای آینده نمی دهد و گویا تنها باید شاهد بارش های پراکنده باران باشیم.

امسال بارش برف در تهران به امری نزدیک به محال تبدیل شده است و گویا قرار نیست زمستان امسال برایمان با این نعمت آسمانی رنگ و بوی بهتری به خود بگیرد.

وضعیت هوای تهران که این روزها با آلودگی دست و پنجه نرم می‌کند، تنها دلخوش به بارش‌های بارانی است که هر چند وقت یکبار سری به پایتخت می‌زنند و برای ساعاتی هوای خوب را به مردم هدیه می‌دهند. طبق آخرین پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران به نقل از مهر، از عصر یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه ۱۸ دی آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و به دلیل پایداری نسبی جو افزایش نسبی آلاینده‌ها، گاهی غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

کشورمان امسال با کم بارشی دست و پنجه نرم می‌کند و بد نیست در چنین شرایطی به گذشته و روزهای خوب برفی بازگردیم.

از بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۱۹ دی تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به‌تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف مورد انتظار است. آسمان تهران در روز دوشنبه 18 دی قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طبق آنچه فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی اعلام کرده است، تهران امروز آسمانی صاف و غبار محلی دارد و از فردا شب وزش باد در پایتخت رخ می‌دهد. پنجشنبه و جمعه انتظار بارش پراکنده در تهران وجود دارد که این شرایط هوای تهران را مطلوب می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • تارا مصباح

    کاش فردا تعطیل شه واقعا هوا خیلی آلودست😒

  • نه به مدرسه

    باید تعطیل شه

  • MÆŢĮŊ

    بابا ما هم آدمیم خاک شش که نداریم😭

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان