مدارس تهران فردا شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس تهران شنبه پرداخته شده است.

مدارس تهران فردا شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس تهران فردا شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

هواشناسی استان تهران از بارش پراکنده در پایتخت طی روزهای آینده خبر داد.

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی دو روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و مه و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: با ابلاغ اخطاریه به واحدهای هشدار سریع، مدیریت بحران در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

به نقل از مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر روز پنجشنبه اظهار کرد: هشدار ناپایداری جوی و وزش باد شدید از عصر جمعه تا صبح یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به منطقه اثر مخاطره که برای کل استان و مناطق غربی و جنوبی پیش بینی شده به ساکنان نواحی مذکور توصیه می‌شود نسبت به استحکام سازه‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

یزدی مهر بر لزوم عدم تردد و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی همچنین نسبت به احتمال وقوع رگبار پراکنده، مه و کاهش دید و لغزندگی در جاده‌های کوهستانی طی مدت یاد شده نیز هشدار داد و اضافه کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها نیز وجود دارد لذا از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

یزدی مهر در ادامه از آماده‌باش عوامل ستادی، اجرایی و ماشین آلات راهداری بویژه در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها خبرداد و گفت: تاکید موکد مدیریت بحران همچنان توجه به پاکسازی و لایروبی مسیل‌ها و دهانه پل‌هاست که از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    فردامدارس تعطیل است؟ یانه

  • سعید

    فردا مدارس تعطیل است؟یانه

  • ناشناس

    جواب همه چیز دادن جز تعطیلی

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان