مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۲ دی ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۲ دی ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد روز سه شنبه ۱۲  دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی روز سه شنبه اعلام نشده است. 

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: از اواخر وقت امشب تا اوایل وقت فردا بارش‌های پراکنده در برخی نواحی خراسان رضوی به ویژه نیمه جنوبی پیش بینی شده است.

آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی با توجه به افزایش گرادیان فشار هوا شاهد افزایش شدت وزش باد در برخی از نقاط گاهی شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید خواهیم بود که انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی افزود: ضمناً با افزایش ابرناکی از اواخر وقت امشب تا اویل وقت فردا بارش‌های پراکنده در برخی نواحی استان به ویژه نیمه جنوبی را خواهیم داشت.

وی گفت: انتظار می‌رود فردا به طور موقت دما در سطح خراسان رضوی بویژه نیمه شمالی کاهش داشته باشد.

رضایی پور وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا سه شنبه نیمه ابری در بعضی ساعات وزش باد به تدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۴- درجه سلسیوس سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۰ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد مقدس بین ۳ و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه‌ هواشناسی سرخس ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان