مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

 تمامی فعالیت مدارس و دانشگاه‌های مشهد فردا غیرحضوری است

مهدی اله پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد:

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان، آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها در دو نوبت صبح و عصر مشهد در دو بخش دولتی و خصوصی و سایر مراکز آموزشی تعطیل شد.

 بر این اساس مدارس مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح و عصر بصورت غیر حضوری در بستر وبینار و سامانه شاد برگزار می شود.

 مهد های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح و عصر تعطیل و کلیه فعالیت های ورزشی در محیط های باز و بسته در نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: صبح امروز سه شنبه، دید افقی رانندگان در جاده‌های نیمه شرقی استان به دلیل وزش باد شدید و گرد و خاک و مه گرفتگی محدود شده است.

یوسف بنی اسدی در مشهد افزود: مه گرفتگی و کاهش دید افقی کافی راه ها و مسیرهای ارتباطی شهرستان های تایباد و باخرز را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: وزش باد همراه با گرد و خاک در جاده های شهرستان صالح آباد و سرخس به خصوص جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا کیلومتر ۵۰ دید افقی رانندگان را کاهش داده است.

هواشناسی خراسان رضوی دیروز دوشنبه با صدور هشدار زرد اعلام کرد که وزش باد در سطح استان شدید همراه با گرد و خاک، احتمال خسارت و کاهش کیفیت هوا خواهد بود که طی امروز از شدت وزش آن کاسته خواهد شد.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: تمامی فعالیتهای آموزشی مدارس در مشهد و مناطق هفت گانه آن و نیز مناطق تبادکان، رضویه و احمد آباد در همه مقاطع نوبت عصر سه شنبه نیز به صورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

سید امیر شوشتری در مشهد افزود: این تصمیم مصوبه کارگروه اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی است و مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز در نوبت عصر امروز تعطیل است.

وی اضافه کرد: براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی که به ریاست مدیر کل مدیریت بحران استانداری و دبیری مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد با عنایت به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، این تصمیم گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات نهایی و هماهنگ کار - دانش در زمان و مکان تعیین شده برگزار می شود.

افزایش حجم گرد و غبار در هوای مشهد از شب گذشته موجب شد تا مدارس نوبت صبح امروز نیز تعطیل و آموزش به صورت حضوری انجام شود.

شاخص کیفیت هوای مشهد صبح امروز به عدد ۴۴۱ رسید که وضعیت "خطرناک" برای شهروندان را نشان می دهد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محسن

    من به جواب نرسیدم من پرسیدم گلبهار تعطیله ولی جواب درستی دریافت نکردم

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد