مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی روز چهارشنبه ۸ آذر ماه ۱۴۰۲ مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی اعلام نشده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه پر فشار باران زا از عصر امروز کلانشهر مشهد و مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد که پیامد آن بارشهای رگباری در بیشتر نقاط خراسان رضوی است.

آذر رضایی پور افزود: این بارش ها در مناطق شمالی استان خراسان رضوی موجب آبگرفتگی خواهد شد که بروز روان آب در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش ها تا عصر چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن دما در سطح استان خراسان رضوی به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: هم اکنون بیشتر مناطق خراسان رضوی، میزبان گرد و غبار است که با آغاز بارندگی ها، از میزان این آلایندگی ها کاهش می یابد.

رضایی پور گفت: در شبانه روز گذشته، جوین با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس و سرخس با دمای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • مهیا

    سرخس خیلی گرد و غبار هست چرا تعطیل نمی‌کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان