مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس مشهد، پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد
صفحه اقتصاد -

گفتنی است تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند تدریجی افزایش دما، از ابتدای هفته آینده در خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین بارندگی این استان در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۳ درصد کاهش یافته است.

آذر رضایی پور افزود: در آبان ماه امسال به طور میانگین، ۲ و هفت میلیمتر باران بارید، در حالیکه این میزان در آبان ماه سال گذشته ۱۶ و نیم میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: در آبان ماه امسال شهرستان های ریوش با هفت و هشت میلیمتر، جغتای با ۶ و بجستان با پنج و یک میلیمتر به ترتیب بیشترین میزان بارندگی ها را در خراسان رضوی داشته اند.

به گفته وی، در دومین ماه از سال زراعی جاری (آبان) شهرستانهای گلمکان، گناباد و درگز خراسان رضوی به ترتیب با صفر، ۲ دهم و پنج دهم میلیمتر کمترین بارش ها را به ثبت رسانده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: کلانشهر مشهد نیز در دومین ماه سال زراعی جاری، ۲ و ۲ دهم میلیمتر بارندگی به ثبت رساند که این میزان در مدت مشابه پارسال، هشت و ۹ میلیمتر بوده است.

رضایی پور گفت: میانگین بارش ها در دوره آماری ۳۰ ساله در خراسان رضوی، ۱۶ و نیم میلیمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان